تعداد مطالب 1741

کار حوزه های علمیه کار پیغمبرانه است

  • کد خبر : 6580
کار حوزه های علمیه کار پیغمبرانه است

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، در جلسه معاونان و کادر اجرایی مدیریت حوزه علمیه استان یزد با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین علی علیه السلام گفت: همواره باید با انجام وظایف شکرگذار نعمت های عام و خاص خداوند متعال باشیم . و طبق روایت که حضرت می فرمایند: بادروا بالاعمال … باید با سرعت به […]

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، در جلسه معاونان و کادر اجرایی مدیریت حوزه علمیه استان یزد با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین علی علیه السلام گفت: همواره باید با انجام وظایف شکرگذار نعمت های عام و خاص خداوند متعال باشیم . و طبق روایت که حضرت می فرمایند: بادروا بالاعمال … باید با سرعت به سوی کارهای خیر و درست حرکت کرد و در انجام کار صحیح تعلل و کوتاهی نداشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان یزد در ادامه بیان داشت: در انجام وظایف باید نیت خالصانه و الهی باشد، خود را سرباز امام زمان (عج) بدانیم و هدفمان خدمت به ائمه اطهار و اسلام و مسلمین باشد و به این خادمی افتخار کنیم.

وی افزود: سستی، خستگی و امور دنیوی نباید باعث کوتاهی در انجام فعالیت ها بشود و بدانیم زندگی دنیوی فناپذیر است و با مرگ همه چیز از بین خواهد رفت مگر اعمالی که با نیت الهی انجام شده باشد، بنابراین باید بدانیم برای چه خلق شده ایم و هدف از زندگی چیست که اگر چنین باشد یقینا کارها را به درستی انجام گرفته و به آرامش واقعی خواهیم رسید.

حجت الاسلام شمس با اشاره به رسالت حوزه های علمیه گفت: کار حوزه های علمیه کار پیغمبرانه است بنابراین باید در مرحله اول خود معرفت داشته باشیم تا بتوانیم به دیگران نیز معرفت و آگاهی بدهیم.

ایشان در پایان به برگزاری منظم دروس اخلاق ویژه طلاب، اساتید و خانواده هایشان تاکید و سفارش کرد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=6580
  • ارسال توسط :
  • 615 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.