تعداد مطالب 1742

جذب، آموزش و اعزام طلاب مُبلغ جهت سفر اربعین

  • کد خبر : 6511
جذب، آموزش و اعزام طلاب مُبلغ جهت سفر اربعین

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد، جلسه مدیر حوزه علمیه استان با مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان و مسئولین کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان یزد برگزار شد. در این جلسه حجت الاسلام حبیبیان مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان یزد گفت: در حال برنامه ریزی برای […]

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد، جلسه مدیر حوزه علمیه استان با مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان و مسئولین کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان یزد برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام حبیبیان مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان یزد گفت: در حال برنامه ریزی برای جذب، آموزش و اعزام طلاب مُبلغ حوزه علمیه استان جهت همراهی با کاروان های اعزامی به سفر اربعین هستیم که ان شاء الله با مساعد شدن شرائط و امکان حضور در این سفر معنوی، طلاب متخصص و آموزش دیده بتوانند به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی بپردازند.

وی افزود: در این راهپیمائی عظیم ،نیاز به کار فرهنگی، تبلیغی موثر و منسجم داریم و برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی های لازم جهت آموزش مبلغین صورت گرفته است که متعاقبا زمان ثبت نام و دوره های آموزشی اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=6511
  • ارسال توسط :
  • 431 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.