برنامه های بسیج جزء اولویت های حوزه علمیه یزد است

جلسه پایگاه بسیج اساتید و مبلغین یزد با حضور مدیر حوزه علمیه استان و مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد و فرمانده پایگاه اساتید و مبلغین ضمن خوش آمدگویی، اجرای برنامه های بسیج را جزء اولویت های حوزه علمیه یزد دانست.

وی ادامه داد: از برنامه های پایگاه بسیج اساتید در دهه مبارک فجر امسال، دعوت از آیت الله مهدوی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری برای سخنرانی در جمع طلاب و روحانیون است.

 حجت الاسلام والمسلمین شمس با بیان اینکه پایگاه اساتید و نخبگان حوزه علمیه یزد در حال حاضر ۱۸۷ عضو دارد، افزود: برگزاری آموزش نظامی ۲ ماهه (برگ سبز تکمیلی) از مهم ترین برنامه هایی است که می بایست سازمان بسیج طلاب و روحانیون آن را فراهم و اجرایی کند.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام قره چاهی ضمن تقدیر و تشکر از مدیر حوزه علمیه استان و فرمانده پایگاه اساتید و مبلغین و فعالیت ها و همکاری های صورت گرفته، به بیان بخشی از فعالیت های سازمان بسیج طلاب و روحانیون در چند ماه گذشته از جمله برگزاری منبر صلواتی، کارگاه هادیان سیاسی، ثبت گروه های جهادی در پایگاه های زیرمجموعه، هیئت اندیشه ورز و … پرداخت.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان ادامه داد: از مهمترین برنامه های سازمان، سرکشی مداوم از وضعیت پایگاه های زیرمجموعه  و همچنین عضوگیری و پیگیری وضعیت پرونده طلاب و روحانیون است که با توجه به سامانه جدید ثبت اطلاعات بسیجیان، این کار ضروری است.

وی ادامه داد: تشکیل گروه جهادی و اعزام کاروان های تبلیغی برای ارتباط مستمر با مردم و متن جامعه توسط پایگاه اساتید و مبلغان امری مهم و ضروری است که امیدواریم با پیگیری مدیر محترم حوزه علمیه استان، این امر میسر گردد.

طلاب کاظمیه می توانند از دروس سامانه آموزش مجازی نهاد رهبری در دانشگاه ها استفاده کنند
واسپاری امور حوزوی به استانها در ۲۰ محور دنبال می شود
مدارس علمیه یزد