تعداد مطالب 1742

حوزه علمیه باید در خط مقدم مقابله با تهدیدات فضای مجازی باشد

  • کد خبر : 5968
حوزه علمیه باید در خط مقدم مقابله با تهدیدات فضای مجازی باشد

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد، حجت الاسلام محمد دهقان، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد در جلسه ای که با حضور طلاب جهادی برگزار شد از تشکیل کارگروه های تخصصی فضای مجازی خبر داد. وی گفت: دشمن در هشت سال دفاع مقدس نتوانست ایران را مغلوب کند و […]

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد، حجت الاسلام محمد دهقان، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد در جلسه ای که با حضور طلاب جهادی برگزار شد از تشکیل کارگروه های تخصصی فضای مجازی خبر داد.

وی گفت: دشمن در هشت سال دفاع مقدس نتوانست ایران را مغلوب کند و جوانان به فرمان ولایت فقیه در جبهه ها حضور یافته و با دست خالی، ولی ایمانی راسخ در برابر کل دنیا ایستادگی کردند و حتی یک وجب از خاک کشور را نیز به دشمن ندادند.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: وقتی دشمن دید نمی تواند از طریق نظامی در ایران نفوذ پیدا کند با ابزارهای مختلف جهت تخریب باورها و عقاید مردم مسلمان ایران اقدام به تهاجم فرهنگی کرد تا بتواند با دروغ و شایعه افکار و ارزش ها را تغییر دهد، دشمنی که نتوانست در جنگ سخت موفق باشد امروز با تمام توان در جنگ نرم به دنبال اهداف خود است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که «حوزه‌های علمیه و روحانیون باید با شناخت فضای مجازی و استفاده از فرصت های آن، معارف و مفاهیم اسلامی را تبیین کنند»، اظهار داشت: در جنگ نرم نیز حوزه علمیه باید از فرصت ها استفاده کرده و با شناخت زمان و وظیفه در خط مقدم مقابله با تهدیدات فضای مجازی حضور داشته باشد، و این حضور و فعالیت باید همراه با آموزش، برنامه ریزی دقیق، تشکیلاتی و مستمر باشد تا بتوان افکار عمومی را اقناع کرده و جریان ساز باشیم.

حجت الاسلام دهقان افزود: مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه یزد جهت ارتقاء فعالیت های خود اقدام به تشکیل کارگروه های رصد، محتوا، تولید و نشر نموده است که ان شاء الله بتوانیم با شناسایی طلاب جهادی و متخصص فعالیت های رسانه ای خود را افزایش داده و تولیدات جذاب و باکیفیتی ارائه بدهیم.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=5968
  • ارسال توسط :
  • 722 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.