واحد رسانه و فضای مجازی حوزه یزد

اولین دوره کارگاه آموزشی سواد رسانه و فتوشاپ، در حوزه علمیه استان یزد برگزار شد.

حجت الاسلام دهقان، مسئول واحد رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در یزد، از برگزاری دوره و کارگاه آموزشی سواد رسانه و فتوشاپ در حوزه علمیه استان یزد خبر داد.

وی افزود: با توجه به لزوم آشنایی و توانمند سازی طلاب و روحانیون با سواد رسانه و فضای مجازی و استفاده از ابزارهای مورد نیاز در تبلیغ نوین، چندرسانه ای و تولید محتوای رسانه ای به همت معاونت تبلیغ و با همکاری واحد رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد، اولین دوره کارگاه آموزشی سواد رسانه و طراحی پوستر و عکس نوشته با فتوشاپ ویژه مبلغین خواهر مدارس امین برگزار شد.

حجت الاسلام دهقان، در ادامه به برگزاری مستمر این دوره ها در حوزه علمیه استان اشاره کرد و گفت: دوره ها و کارگاه های آموزشی در دو سطح مقدماتی و پیشرفته و با موضوعات سواد رسانه، فتوشاپ، تدوین، پاورپوینت، اپلیکیشن و طراحی سایت برای طلاب و روحانیون خواهر و برادر فعال درعرصه فضای مجازی به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت در این دوره ها بدون هزینه است و علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به سایت مدیریت حوزه علمیه استان یزد به نشانی www.heyazd.ir مراجعه نمایند.

جهت ثبت نام کلیک کنید

منطقه قره باغ متعلق به کشور آذربایجان و پاره تن اسلام است
حجت الاسلام والمسلمین شمس، رعایت بهداشت برای پیشگیری از بیماری را به دلیل وجوب مقدمه واجب، واجب دانست.
مدارس علمیه یزد