تعداد مطالب 1742

انتخاب استاد حوزه علمیه یزد به عنوان پژوهشگر برتر فرهنگی استان یزد

  • کد خبر : 3482
انتخاب استاد حوزه علمیه یزد به عنوان پژوهشگر برتر فرهنگی استان یزد

 بنا بر اعلام معاونت پژوهش حوزه علمیه استان یزد حجت‌الاسلام علی عسکری وزیری از اساتید حوزه علمیه این استان، به عنوان پژوهشگر برتر فرهنگی استان یزد برگزیده شد.

بنا بر اعلام حجت‌الاسلام محمد فیاضی معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد، یکی از اساتید حوزه علمیه یزد، به عنوان پژوهشگر برتر فرهنگی استان یزد برگزیده شد.

لازم به ذکر است در جلسات متعدد کمیته علمی ارزیابی پژوهشگران و فناوران استان یزد، جهت شناسایی بهتر افراد برتر استان در عرصه پژوهش و فناوری، فعالین این عرصه به ۱۳ گروه مجزا تفکیک شدند و با تعیین کمیته‌های سه نفره ارزیابی برای هر گروه، بررسی مستندات و شناسایی نفرات برتر در هر گروه به کمیته سه نفره مربوطه واگذار گردید که در نهایت در گروه دستگاه‌های فرهنگی استان یزد جناب حجت‌الاسلام علی عسکری وزیری از حوزه علمیه یزد به عنوان پژوهشگر برتر فرهنگی استان یزد برگزیده شد.

در بخشی از تقدیرنامه محمدعلی طالبی استاندار یزد از حجت‌الاسلام علی عسکری وزیری آمده است:« سربلندی و آینده پرافتخار ایران اسلامی در گرو پژوهش اثربخش، فناوری ارزش‌آفرین و رونق تولید است. … انتخاب جنابعالی را به عنوان پژوهشگر برگزیده اول استانی سال ۱۳۹۸، در گروه دستگاه‌های فرهنگی تبریک عرض می‌نمایم و مزید توفیقات شما را از خداوند متعال خواستارم».

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=3482

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.