مسئولين تمام همت خود را براي رفع نگراني و مشكلات مردم به كار ببندند.

مدير حوزه علميه استان يزد با اشاره به اجراي طرح سهميه‌بندي بنزين و بروز نگراني‌هايي در اين زمينه اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبري وقتی سران کشور با پشتوانه كارشناسي يك تصميمي براي كشور مي‌گيرند، آدم باید با چشم خوش‌بینی به آن نگاه و در مسير اجرايي شدن آن تصميم كمك كند.

حجه‌الاسلام‌والمسلمين محمد شمس افزود: البته اجرايي شدن اين طرح، دغدغه و نگراني‌هاي به حقي را نيز براي مردم در پي داشته است كه مسئولين ذيربط بايد در اين قضيه با شفاف‌سازي و تشريح موضوع، نسبت به رفع نگراني‌هاي مردم اقدام نمايند.

وي با اشاره به هجوم جمعي از اراذل و اوباش به چند حوزه علميه و صدماتي كه به آن وارد كرده‌اند خاطرنشان كرد: قطعاً حمله به حوزه علميه يا بانك يا ساير اماكن عمومي يا خسارت به بيت‌المال از سوي مردم عادي صورت نپذيرفته و مطمئناً دست‌هاي پشت پرده‌اي سعي در برهم زدن آرامش و امنيت جامعه در پس اعتراض آرام مردم داشته اند.

مدير حوزه علميه استان يزد با اشاره به اينكه به هيچ بهانه‌اي نبايد امنيت مردم خدشه‌دار شود اظهار داشت: طبق فرمايش رهبر انقلاب ناامنی بزرگ‌ترین مصیبت برای کشور است و انتظار از مسئولين اين است كه در تأمين امنيت جامعه حساسيت لازم را داشته باشند.

حجه‌الاسلام‌والمسلمين شمس در پايان با اشاره به اينكه اين بار نيز مردم با بصيرت و آگاه كشور، دشمنان را مأيوس كردند و اجازه بهره‌برداري از برخي نگراني‌هاي خود را به ضدانقلاب ندادند خاطرنشان كرد: همه مسئولين بايد قدر اين مردم دلسوز و فداكار را بدانند و تمام توان خود را در رفع دغدغه‌ها و مشكلات معيشتي آنان به كار گيرند.

برنامه‌ريزي جهت جذب افراد مستعد و علاقه مند به دروس حوزوی به حوزه علميه
ناکامی اشرار از حمله مسلحانه به منزل و دفتر نماینده ولی‌فقیه در یزد
مدارس علمیه یزد