تعداد مطالب 1742

برگزاری اولین جلسه شورای تخصصی دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه در استان یزد

  • کد خبر : 2905
برگزاری اولین جلسه شورای تخصصی دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه در استان یزد

اولین جلسه شورای تخصصی دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه در استان یزد برگزار شد.

اولین جلسه شورای تخصصی دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه در استان یزد برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرسول هاجری دبیر انجمن‌های علمی حوزه علمیه قم، با تشکر از حضور اساتید و نخبگان حوزوی در استان یزد، ضمن بیان هدف تشکیل شورای تخصصی دبیرخانه استان‌ها اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های علمی و تخصصی نخبگان حوزوی در استان یزد به منظور گسترش رشته‌های تخصصی علوم انسانی ـ ‌اسلامی در استان یزد بهره برد.

وی در ادامه، وظایف شورای تخصصی استان را به شرح ذیل برشمرد: زمینه‌سازی مستمر و نظام‌مند برای تأسیس و گسترش شعب استانی انجمن‌ها؛ ارائه طرح‌ها، برنامه‌ها و مشاوره‌های تخصصی به منظور رشد و پویایی و بالندگی حوزه‌ها و مدارس علوم دینی اولین جلسه شورای تخصصی دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه در استان یزد برگزار شد.

استان و کشور؛ استفاده از ظرفیت علمی و تخصصی حوزویان جهت ارائه خدمات علمی و پژوهشی و پاسخگویی به نیازهای علمی و فرهنگی استان؛ زمینه‌سازی جهت گسترش و شکوفایی علوم انسانی و اسلامی در استان.

در ادامه جناب حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر محترم حوزه علمیه استان یزد با اعلام آمادگی برای تشکیل منظم جلسات شورای تخصصی، به ارائه گزارش از ظرفیت‌های علمی نخبگان حوزوی در استان یزد پرداخت.

در این جلسه آقایان حجج اسلام محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد، محمد فیاضی معاون پژوهش، مصطفی ابوطالب‌دخت مدیر حوزه میبد، زکریا اخلاقی استاد حوزه، سیدمحمد شاهدی استاد حوزه، مهدی قاسمی استاد حوزه، محمدرضا ملک ثابت مدیر کتابخانه وزیری یزد حضور به هم رسانیده و برنامه‌های خود برای پیگیری شرح وظایف شورای تخصصی را به بحث گذاشتند.

اولین جلسه شورای تخصصی دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه در استان یزد برگزار شد. (معاونت پژوهش حوزه علمیه استان یزد)

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=2905

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.