تجمع حوزویان اردکان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی + تصاویر

به گزارش پایگاه رسانه و فضای مجازی مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام اردکان، صبح امروز چهارشنبه ۴ مهرماه ١۴٠٣، تجمع حوزویان شهرستان اردکان و اقشار مختلف در پی جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان، برگزار شد.

شرکت کنندگان در این برنامه ضمن محکوم کردن این جنایات با سر دادن شعارهایی حمایت قاطع و همه جانبه خود را از حزب الله لبنان و سید حسن نصرالله اعلام کردند.
یکی از اساتید مدرسه علمیه اردکان در این برنامه با بیان اینکه روزهای مهم و حساس و حیاتی شبیه روز عاشورا و سرزمین کربلا که شهادت، جنایت‌، حماسه‌ و مقاومت‌ با هم دارد را شاهد هستیم، گفت: امروز باید مهمترین مسأله و دغدغه ما مثل پیامبر اعظم (ص) و مثل امام و رهبری و مثل شهدا و مثل حاج قاسم، نگاه امت اسلامی و قضیه فلسطین باشد.
حجت الاسلام کمال مروتی افزود: غزه و لبنان مرز امروز جهان اسلام است که باید برای حفظ آن مبارزه کرد و این اجتماع ها برای نشان دادن حمایت از جبهه مقاومت در غزه و لبنان و محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی است و باید در همین اجتماع برای فعالیت در قضیه فلسطین و رساندن پیام آن به دیگران هم‌عهد شویم و هر کمکی می‌توانیم انجام دهیم.
گفتنی است که بیانیه پایانی این تجمع نیز توسط حجت الاسلام کمالی مدیر مدرسه علمیه اردکان قرائت شد.

انتهای پیام

کتاب/ این گوشت خوردنی نیست! (محمد شمس)
تصاویر/ اجتماع حوزویان یزد در پی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی
مدارس علمیه یزد