تعداد مطالب 1742

تجلیل از نماینده جمعیت هلال احمر در حوزه علمیه یزد + عکس

  • کد خبر : 13188
تجلیل از نماینده جمعیت هلال احمر در حوزه علمیه یزد + عکس

صبح امروز ١٨ اردیبهشت ماه ١۴٠٢ در اجلاسیه مدیران و معاونین مدارس علمیه استان یزد به مناسبت روز جهانی هلال احمر از نماینده جمعیت هلال احمر تقدیر شد. حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد با بیان حدیث (رسول اکرم صلی الله علیه و آله و […]

صبح امروز ١٨ اردیبهشت ماه ١۴٠٢ در اجلاسیه مدیران و معاونین مدارس علمیه استان یزد به مناسبت روز جهانی هلال احمر از نماینده جمعیت هلال احمر تقدیر شد.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد با بیان حدیث (رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم: قَضی لأخیهِ المؤمنِ حاجه کانَ کمَن عَبَدَ اللهَ دَهرَهُ. «امالی شیخ طوسی، ص ۴۸۱، ح ۱۰۵۱ – هر کس یک نیاز برادر مؤمن خود را برآورد، مانند کسی است که عمر خویش را به عبادت خدا سپری کرده باشد.)، عنوان کرد: از مصادیق بارز این حدیث، زحمتکشان جمعیت هلال احمر می باشد که در همه زمانها و با سخت ترین شرایط آماده خدمت رسانی به مردم ایران بوده و کارنامه درخشانی را تا به امروز برای خود رقم زده اند.

وی ادامه داد: در ادامه برگزاری این اجلاسیه به مناسبت روز جهانی هلال احمر، به مدیران و معاونین حاضر در جلسه آموزش کمک های اولیه داده شد.

همچنین گزارشی از تأسیس و فعال نمودن کانون های هلال احمر در مدارس علمیه یزد ارائه شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=13188

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.