تعداد مطالب 1742

اساتید حوزه علمیه یزد تجلیل می شوند

  • کد خبر : 13021
اساتید حوزه علمیه یزد تجلیل می شوند

حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد عنوان کرد: همه ساله در هفته معلم از اساتید حوزه علمیه استان یزد تجلیل به عمل می آید. وی یادآور شد: در برخی از سال ها با حضور معاونان مدیریت در منزل اساتید این […]

حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد عنوان کرد: همه ساله در هفته معلم از اساتید حوزه علمیه استان یزد تجلیل به عمل می آید.

وی یادآور شد: در برخی از سال ها با حضور معاونان مدیریت در منزل اساتید این تجلیل رقم خورده است و امسال نیز برنامه ریزی شده تا مانند سال های گذشته در هفته معلم از مقام علم و استاد تجلیل صورت پذیرد.

مدیر حوزه علمیه استان یزد گفت: مراسم امسال به گونه ای برنامه ریزی شده است که از اساتید مدارس شهرستان های اردکان، میبد، بافق، بهاباد، مهریز، تفت و ابرکوه با حضور معاونان مدیریت استان در مدرسه علمیه و با حضور طلاب تجلیل و قدردانی صورت پذیرد.

حجت الاسلام شمس در پایان اظهار داشت: هم اکنون ۱۵۱ نفر اعم از اساتید و کادر در مدارس علمیه استان مشغول به فعالیت می باشند.

مراسم بزرگداشت شهید مطهری (ره) و مقام معلم و همچنین تجلیل و قدردانی از اساتید مدارس شهرستان یزد، روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ٨ صبح در مدرسه علمیه خان برگزار می شود.

سخنران این مراسم متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=13021

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.