تعداد مطالب 1742

اعزام مبلغین متخصص به زندان یزد

  • کد خبر : 13005
اعزام مبلغین متخصص به زندان یزد

حجت الاسلام حسینی‌پور معاون تبلیغ حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، با اشاره به برگزاری جلسه مشترک مسئولین حوزه علمیه و زندان استان، اظهار داشت: یکی از اعزام‌هایی که مبلغان در آن مشغول فعالیت هستند، اعزام تخصصی تبلیغی به اماکن خاص است. وی افزود: در این جلسه که با حضور حجت […]

حجت الاسلام حسینی‌پور معاون تبلیغ حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، با اشاره به برگزاری جلسه مشترک مسئولین حوزه علمیه و زندان استان، اظهار داشت: یکی از اعزام‌هایی که مبلغان در آن مشغول فعالیت هستند، اعزام تخصصی تبلیغی به اماکن خاص است.

وی افزود: در این جلسه که با حضور حجت الاسلام مختارپور نماینده معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه و تعدادی از مسئولین زندان یزد برگزار شد، پیرامون تسهیل در امر اعزام مبلغان به زندان به‌صورت کوتاه و بلند مدت گفت‌وگو شد.

حجت الاسلام حسینی‌پور گفت: در این جلسه مقرر شد تا با اعلام تعداد نیاز برای اعزام مبلغ از سوی مسئولین زندان و همچنین هماهنگی با معاونت تبلیغ حوزه علمیه یزد و پس از گذراندن آموزش بدو تبلیغ، نسبت به اعزام موقت یا دائم مبلغین اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط و تبلیغ چهره به چهره و برگزاری کلاس‌های فرهنگی و دینی از جمله برنامه‌های مبلغین اعزامی می‌باشد.

انتهای پیام
لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=13005

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.