تعداد مطالب 1742

سربازان گمنام امام زمان(عج) پاسدار امنیت مردم اند

  • کد خبر : 12887
سربازان گمنام امام زمان(عج) پاسدار امنیت مردم اند

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد به مناسبت هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم امنیت، برای زندگی مردم و یک جامعه، گاهی از نان شب واجب‌تر و مهم‌تر است، خداوند متعال در قرآن کریم در مقام ذکر نعمت‌های […]

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد به مناسبت هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امنیت، برای زندگی مردم و یک جامعه، گاهی از نان شب واجب‌تر و مهم‌تر است، خداوند متعال در قرآن کریم در مقام ذکر نعمت‌های بزرگ خود به جامعه، می‌فرماید: «الَّذی أَطعَمَهُم مِن جوعٍ وَآمَنَهُم مِن خَوفٍ»؛ یعنی گرسنگی و ناامنی در مقابل امنیت و راحتی و رفاه قرار دارد، اینها دو عنصر مقابل و مهمند. (بیانات امام خامنه‌ای در دانشگاه علوم انتظامی | ۱۳۸۳/۰۷/۱۵)

خجسته میلاد منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) فرصتی است تا از خدمات این عزیزان که خالصانه در جهت تأمین امنیت ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی مجاهدت می‌کنند، تقدیر و تجلیل کنیم.

اقدامات هوشمندانه و مقتدرانه سربازان گمنام امام زمان(عج) در برهه‌های مختلف علیه دشمنان همیشگی و متخاصم ملت شریف ایران که با تمام ظرفیت‌های خود و با راه انداختن جنگ‌های ترکیبی به دنبال بر هم زدن نظم و امنیت ایران اسلامی هستند، موجب شد تا نتوانند اهداف پلید خود را علیه ملت همیشه قهرمان ایران اسلامی به سرانجام برسانند.

سربازان گمنامی که جان خود را برای حفظ امنیت و آرامش هموطنان بر کف دست گرفته، با وارد کردن ضربات سنگین، طعم بهت و حیرت را برای مدت‌ها به دشمنان این مرز و بوم چشانده‌اند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)، از زحمات و فداکاری‌های مخلصانه این عزیزان در سنگر تأمین امنیت و آرامش جامعه صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم و از خداوند متعال خواستارم تا سربازان گمنام امام زمان(عج) همواره در برقراری نظم و امنیت پایدار در کشور موفق و مؤید به تایید الهی باشند.

والسلام علیکم و رحمه الله

محمد شمس
مدیر حوزه علمیه استان یزد

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=12887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.