تعداد مطالب 1742

دیدار کادر حوزه علمیه استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر + عکس

  • کد خبر : 12355
دیدار کادر حوزه علمیه استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر + عکس

به گزارش واحد رسانه، کادر مدیریت حوزه علمیه استان یزد روز یکشنبه با فرمانده سپاه الغدیر دیدار کردند. این دیدار در جهت تجدید بیعت و حمایت از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی تحریم این نهاد انقلابی توسط اتحادیه اروپا انجام شد. در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه […]

به گزارش واحد رسانه، کادر مدیریت حوزه علمیه استان یزد روز یکشنبه با فرمانده سپاه الغدیر دیدار کردند.

این دیدار در جهت تجدید بیعت و حمایت از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی تحریم این نهاد انقلابی توسط اتحادیه اروپا انجام شد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد، ضمن تشکر و قدردانی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همکاری مشترک حوزه علمیه با سپاه الغدیر یزد در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد.

در ادامه سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر نیز با اشاره به اهمیت تولید و نشر فکر با توجه به مقتضیات زمان، اظهار داشت: سپاه و حوزه اگر هم‌افزا شوند، می‌توانند در کنار هم این مهم را بیش از پیش تحقق بخشند.

وی در ادامه یادآور شد: سپاه پاسداران یزد در مقوله کادر سازی و آماده کردن سرباز برای امام زمان(عج)، پتانسیل‌های خود را در جهت کمک به حوزه علمیه بکار خواهد گرفت.

از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار، برگزاری جلسه‌ای مجزا با موضوع همکاری مشترک در عرصه رسانه بوده است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=12355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.