تعداد مطالب 1742

بیانیه حوزه علمیه یزد در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

  • کد خبر : 12327
بیانیه حوزه علمیه یزد در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

مدیریت حوزه علمیه استان یزد بیانیه ای در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از تحریم آن به دست اتحادیه اروپا، صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم “وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّهٖ وَمِن رِّبَاطِ ٱلۡخَیۡلِ تُرۡهِبُونَ بِهِۦ عَدُوَّ ٱللَّهِ وَعَدُوَّکُمۡ”. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پدیده ای مبارک و […]

مدیریت حوزه علمیه استان یزد بیانیه ای در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از تحریم آن به دست اتحادیه اروپا، صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
“وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّهٖ وَمِن رِّبَاطِ ٱلۡخَیۡلِ تُرۡهِبُونَ بِهِۦ عَدُوَّ ٱللَّهِ وَعَدُوَّکُمۡ”.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پدیده ای مبارک و نورانی است که برآمده از عمق معارف انقلاب اسلامی و اندیشه امام امت یعنی خمینی کبیر (ره) است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز یک شجره طیبه است که ایران اسلامی و تمام منطقه اسلامی، در سایه ی اقتدار اوست و ثمره مبارک آن، تشکیل حلقه های مقاومت در منطقه است. شهید سلیمانی که لرزه بر اندام نظام سلطه انداخت، یکی از میوه های شجره طیبه سپاه است و امروز شهید سلیمانی به یک مکتب و جریان همیشگی در جبهه مقاومت تبدیل شده است و سپاه پاسداران، از همیشه قوی‌تر در امتداد خط شهید سلیمانی به حرکت خود برای فتح قله های کلیدی جهان، ادامه خواهد داد.
اقدام مذبوحانه ی اتحادیه‌ اروپا در تروریستی خواندن مردمی ترین، صلح جوترین و پر افتخارترین نهاد نظامی دنیا، خود حکایت از تروریست بودن این اتحادیه است. اتحادیه اروپا، بهای سنگین تبعیت بی چون و چرا از دولت مستکبر آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را پرداخت خواهد کرد.
حوزه علمیه یزد به شدت این اقدام را محکوم می کند و از همه مسئولان نظام به ویژه قوای مقننه و مجریه انتظار دارد که در تلافی این اقدام گستاخانه، عکس العملی سخت و پشیمان کننده بدهند و زمینه گسترش کمی و کیفی این شجره طیبه به ویژه سپاه قدس را در سراسر دنیا فراهم کنند تا مردم سایر کشورها از میوه های این شجره طیبه استفاده کنند و از استبداد نظام سلطه رهائی یابند.
والسلام علیکم و رحمه الله
مدیریت حوزه علمیه استان یزد
انتهای پیام
لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=12327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.