تعداد مطالب 1742

پژوهشگر برتر حوزه علمیه استان یزد تجلیل شد + عکس

  • کد خبر : 12295
پژوهشگر برتر حوزه علمیه استان یزد تجلیل شد + عکس

صبح امروز چهارشنبه ٢٨ دی‌ماه حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور با حضور در کتابخانه تخصصی تفسیر و علوم قرآنی یزد از پژوهشگر برتر استان یزد حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهدی تقدیر کرد. حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهدی در زمینه پژوهش بین‌المللی تاکنون مقالات و کتبی در خصوص آفریقا […]

صبح امروز چهارشنبه ٢٨ دی‌ماه حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور با حضور در کتابخانه تخصصی تفسیر و علوم قرآنی یزد از پژوهشگر برتر استان یزد حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهدی تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهدی در زمینه پژوهش بین‌المللی تاکنون مقالات و کتبی در خصوص آفریقا تألیف و برخی به چاپ رسیده که از آنها جمله می‌توان به «آفریقا و اهل البیت علیهم السلام»، «آثار اهل بیت علیهم السلام در آفریقا»، «تاریخ تصوف در غرب آفریقا و تأثیرپذیری از مکتب اهل بیت(ع)» اشاره کرد.

وی ۳۰ سال از عمر خود را در آفریقا برای تبلیغ دین و تربیت شاگردانی سپری کرد و نیز پس از بازگشت به ایران در استان یزد نسبت به راه‌اندازی کتابخانه تخصصی در حوزه تفسیر و علوم قرآنی اقدام کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=12295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.