تعداد مطالب 1742

بیانیه حوزه علمیه استان یزد به مناسبت ١۶ آذر روز دانشجو

  • کد خبر : 11963
بیانیه حوزه علمیه استان یزد به مناسبت ١۶ آذر روز دانشجو
واحد رسانه/ مدیریت حوزه علمیه استان یزد به مناسبت فرا رسیدن ١۶ آذر روز دانشجو بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش واحد رسانه و فضای مجازی،

مدیریت حوزه علمیه استان یزد به مناسبت فرا رسیدن سالروز ١۶ آذر روز دانشجو بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی): «مظهر شهامت و سرعت عملِ ملت ایران دانشجویان بودند؛ آن هم دانشجویانی که پیرو خط امام بودند، نه دانشجوی وابسته به فلان حزب سیاسی یا فلان تشکیلات گوناگون و بی‌ایمان؛ نه، دانشجویی که خط امام را قبول داشت و به آن مؤمن بود».

بی تردید نقش دانشگاه ها در فرهنگ سازی و ارتقای دانش و تکنولوژی بسیار مؤثر بوده و حضور دانشجویان انقلابی و فرهیخته و نیز دانشجویانی که دغدغه حل مسائل و پیشرفت کشور را دارند، به این مهم معنا می دهد.

حضور دانشجویان در کنار اساتید مؤمن، انقلابی و دلسوز یکی از پر ارزش ترین منابعی است که جامعه اسلامی ایران از آن بهره‌مند است، دانشجویانی که با نثار خون پاک خود طبل رسوایی رژیم منحوس پهلوی و متجاوزان مستکبر همچون آمریکا و انگلیس را در محیط مقدس دانشگاه، کوبنده به صدا درآوردند.

حوزه علمیه استان یزد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مظلوم ۱۶ آذر ۱۳۳۲ که پایه‌گذار نخستین قیامهای دانشجویان علیه مستکبرین بوده‌اند؛ روز دانشجو را به همه دانشجویان فرهیخته و با بصیرت ایرانی تبریک می‌گوید و از ایشان دعوت می‌کند، هرگز جایگاه مهمی که در آن قرار دارند را فراموش نکنند و با گام برداری دقیق در مسیر اجرای منویات ولی‌فقیه، امام‌خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خودباوری و تلاش و ارتقای علمی و اخلاقی خویش، غایت شایسته ای را برای آینده ایران اسلامی رقم زنند.

و السلام علیکم ورحمه الله

حوزه علمیه استان یزد

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=11963

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.