تعداد مطالب 1742

بررسی سند تحول آموزش و پرورش

  • کد خبر : 11713
بررسی سند تحول آموزش و پرورش
واحد رسانه/ مدیر حوزه علمیه و همچنین دیگر مسئولان استانی یزد در نشستی با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش سند تحول آموزش و پرورش را مورد بررسی قرار دادند.

حجت الاسلام حمید نیکزاد مشاور وزیر آموزش و پرورش امروز در نشست کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش استان یزد با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش، مدیران حوزوی و ائمه جمعه استان، اظهار داشت: ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در راستای تربیت دینی دانش آموزان ۴۰ برنامه در زمینه‌های گوناگون برنامه ریزی کرده است.

وی گفت: گرچه همه این برنامه‌ها لزوما در اجرا برای کف مدارس نیست، ولی بسیاری از آنان منتج به برنامه‌های بلند مدت خواهد شد.

حجت الاسلام نیکزاد با بیان اینکه مسئله آموزش و پرورش از دغدغه‌های جدی مقام معظم رهبری است، گفت: انتظار می‌رود ائمه جمعه به عنوان رؤسای کمیته‌های شهرستانی همکاری‌ها هر هفته در مدارس سطح شهر حضور یابند و از نزدیک پدرانه با دانش آموزان نشست صمیمی داشته باشند.

دبیر ستاد همکاری‌های با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تضعیف باورهای دینی و انقلابی جامعه به ویژه نسل جوان است، افزود: در این رابطه معلمان، مبلغان و مربیان باید روشنگری و بصیرت افزایی داشته باشند.

وی اظهار داشت: وقایع اخیر به ما نشان داد که دشمن در ارتباط با کودک، نوجوان و جوان ما از ما پیشی گرفته است و باید این سوال را از خود داشته باشیم که آیا ما هم در این حوزه برنامه مدونی داریم؟

مشاور وزیر آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: وقایع اخیر تهدید و هشدار باش به سنگربانان فرهنگ دانش بود و رسالت دستگاه تعلیم و تربیت در سطح عموم اعم از حوزه، دانشگاه و آموزش و پرورش را سنگین‌تر کرد.

وی افزود: اما ما درس آموخته فرهنگ و مکتب عاشوراییم و می‌توانیم این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و با جهاد تبیین به میدان بیاییم.

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=11713
  • نویسنده : واحد رسانه و فضای مجازی
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری رسمی حوزه
  • 283 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.