تعداد مطالب 1742

معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور با آیت‌الله ناصری دیدار کرد

  • کد خبر : 11545
معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور با آیت‌الله ناصری دیدار کرد
واحد رسانه/ حجت الاسلام والمسلمین ملانوری با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری به همراه حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه یزد و عبداللهیان معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش یزد، امروز چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین ملانوری به تشریح طرح های تبلیغی درحال اجرا و فعالیت های معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه در سراسر کشور به ویژه استان یزد پرداخت.

در ادامه این دیدار آیت الله ناصری با اشاره به حوادث اخیر عنوان کرد: آمارها نشان می دهد که آموزش و پروش در مباحث دینی و اعتقادی باید تلاش بیشتری داشته باشد.

آیت الله ناصری با تاکید بر لزوم تحول در نظام آموزشی تصریح کرد: توجه به سه اصل تدین، تفکر و تعقل بسیار مهم و حیاتی است.

وی در تشریح اصل تدین گفت: وقتی تدین نباشد هویت از بین می رود، لذا دشمنان این مرزو بوم با معرفی افراد مدنظرشان به جوانان، هویت جدیدی که مورد قبول خودشان است به آنها می دهند.

آیت الله ناصری در اهمیت اصل تفکر عنوان کرد: اگر ساعتها درس و نوشتن باشد اما فکر نباشد، اثری نخواهد داشت، لذا جوان پس از سالها تحصیل و فارغ شدن از آن بیکار می ماند.

وی افزود: دشمن می داند که اگر ایرانی در مسائل مختلف تفکر کند دست آنها کوتاه می شود.

امام جمعه یزد در بیان اهمیت اصل تعقل عنوان کرد: عقل است که زشتی و زیبایی یا بدی و خوبی را تشخیص می دهد. اگر عقل نباشد شخص نمی تواند تشخیص دهد و فرق بد و خوب را دریابد.

آیت الله ناصری در ادامه به بیان پیشنهاداتی در جهت رشد و تعالی نظام آموزشی کشور پرداخت و گفت: باید فضای مجازی را دریابیم و در آن کار کنیم.

در پایان این دیدار، عبداللهیان معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش یزد به تشریح فعالیت های انجام شده در جهت رشد دینی و اعتقادی دانش آموزان پرداخت.

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=11545
  • نویسنده : واحد رسانه و فضای مجازی
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری رسمی حوزه
  • 228 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.