تعداد مطالب 1742

آشنایی با دبیرستانی تحت اشراف حوزه علمیه اردکان

  • کد خبر : 11469
آشنایی با دبیرستانی تحت اشراف حوزه علمیه اردکان
واحد رسانه/ دبیرستان شهید عبداللهی تحت اشراف مدرسه علمیه امام صادق علیه‌السلام اردکان فعالیت می کند.

حسین هاتفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد با اشاره به این که دبیرستان شهید عبداللهی تحت اشراف مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام اردکان است، عنوان کرد: هدف اصلی ما در این دبیرستان ایجاد محیطی شاد و دوستانه در مدرسه برای افزایش یادگیری و نهادینه کردن ارزش‌های دینی و اخلاقی است.

مدیر دبیرستان تربیتی شهید عبداللهی اردکان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ این مدرسه با ۹ دانش‌آموز در یک کلاس پایه هفتم آغاز به کار کرد که در طول سال تحصیلی ۷ نفر به جمع ما اضافه شدند و در نهایت به فضل الهی و با عنایت شهید عبداللهی در سال تحصیلی جدید حدود ۱۵۰ نفر ثبت نام داشته ایم که متاسفانه به دلیل نبود فضای آموزشی کافی ناگزیر به پذیرش ۸۵ نفر در دو پایه هفتم و یک پایه هشتم شدیم.

هاتفی با بیان اینکه در کنار دروس اصلی آموزش و پرورش به مباحثی چون تربیت دینی، فرهنگی، اجتماعی، خانوادگی، سیاسی و مهارت های کاربردی در زندگی توجه داریم، گفت: برای انجام این هدف از بهترین دبیران آموزش و پرورش و اساتید حوزه و دانشگاه در دبیرستان شهید عبداللهی بهره برده ایم.

وی در ادامه افزود: برای همدلی بیشتر بین دانش‌آموزان و کادر مدرسه برنامه‌هایی چون شبی در مدرسه، پیاده‌روی، صبحانه و ناهار گروهی، مراسم دعا و مناجات و اردوهای زیارتی و سیاحتی برگزار می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=11469
  • نویسنده : واحد رسانه و فضای مجازی
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری رسمی حوزه
  • 213 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.