تعداد مطالب 1742

آموزش های سواد رسانه در حوزه علمیه یزد برگزار می شود

  • کد خبر : 11155
آموزش های سواد رسانه در حوزه علمیه یزد برگزار می شود
واحد رسانه/ نشست کارگروه جهاد تبیین در حوزه علمیه یزد برگزار شد.

به گزارش واحد رسانه و فضای مجازی، نشست کارگروه جهاد تبیین حوزه علمیه یزد صبح امروز یکشنبه ٢٧ مرداد ماه در دفتر مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه یزد در این نشست با بیان اهمیت سواد رسانه، عنوان کرد: برای شروع یک عمل اصولی و بنیادی در سواد رسانه ابتدا باید کارشناسان متخصص شناخته شده دعوت شوند تا نقشه راهی برای انجام کار تخصصی تدوین شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس گفت: سواد رسانه مجموعه ای از مهارتها که شامل توانایی دسترسی، تجزیه و تحلیل و ایجاد انواع پیام ها است.

وی ادامه داد: با توجه به اطلاعات موجود از منابع انسانی حوزه علمیه یزد، برای آموزش سواد رسانه ابتدا باید در بین طلاب و روحانیت تعیین سطح بین مقدمات و تخصصی صورت گیرد و سپاس برنامه های مربوط به آموزش سواد رسانه اجرا گردد.

استاد حوزه علمیه یزد تأکید کرد: توانایی جریان‌سازی صحیح در خدمت اسلام و آرمان های انقلاب از نیازهای امروز جامعه اسلامی است که حوزه علمیه به عنوان یک نهاد فرهنگی باید در آن نقش خود را پررنگتر نماید.

حجت الاسلام والمسلمین شمس اظهار کرد: تربیت یک گروه متخصص در مسأله سواد رسانه و تحت پوشش قرار دادن آنها از مواردی است که در دستور کار برای بررسی قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=11155
  • نویسنده : واحد رسانه و فضای مجازی
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری رسمی حوزه
  • 191 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.