تعداد مطالب 1742

تشکیل “کمیته طلاب” در هیئت ورزش‌های همگانی یزد

  • کد خبر : 11123
تشکیل “کمیته طلاب” در هیئت ورزش‌های همگانی یزد
واحد رسانه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد در نشستی با رابطین ورزش مدارس علمیه به بررسی پیشنهادات ورزشی طلاب پرداخت.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد امروز در نشستی با حضور رئیس هیئت ورزش‌های همگانی و رابطین ورزشی مدارس علمیه، طرح‌های پیشنهادی شش ماهه دوم سال‌ جاری را بررسی کرد.

وی با بیان این مطلب که ورزش‌های همگانی به عنوان ورزش محوری حوزه علمیه یزد تعیین و کمیته طلاب در هیئت ورزش‌های همگانی تشکیل شده است، اظهار داشت: از مزیت ورزش‌های همگانی، پرداختن عامه مردم به ورزش حتی در زمانی کوتاه با توجه به امکانات موجود و شرایط افراد است که از جمله این ورزش‌ها دوچرخه سواری، کوهپیمایی، دو میدانی و ورزش‌های بومی و محلی است.

وی افزود: همایش پیاده روی روحانیون و طلاب امسال نیز برگزار و زمان دقیق آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی راد ضمن بیان فعال بودن حوزه یزد در دو ورزش داژبال و کونگ فو، گفت: ان‌شاء‌الله در آینده نزدیک خبرهای خوشی از صعود طلاب ورزشکار حوزه علمیه یزد در ورزش استان و کشور خواهیم شنید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حوزه علمیه یزد در اکثر رشته‌های ورزش، دارای مربی از بین طلاب و روحانیون با مدرک رسمی مربیگری می‌باشد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=11123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.