تعداد مطالب 1742

راهپیمایی اربعین نمادی از اقتدار، عظمت و شکوه اسلام است

  • کد خبر : 11120
راهپیمایی اربعین نمادی از اقتدار، عظمت و شکوه اسلام است
واحد رسانه/ مدیر حوزه علمیه یزد گفت: راهپیمایی عظیم اربعین باید از اختلاف افکنی ها دور بماند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس با بیان این که راهپیمایی اربعین نمادی از اقتدار، عظمت و شکوه اسلام است، عنوان کرد: دشمنان اسلام این عظمت و شکوه را تاب نیاورده و با طرح ریزی نقشه های شیطانی و ایجاد دسیسه، همه توان خود را هر ساله بر خدشه دار کردن آن به کار می گیرند.

وی ادامه داد: نا آرامی های اخیر عراق را نیز می توان یکی از مصادیق دسیسه های دشمنان اسلام دانست که البته با بصیرت مرجعیت معظم، هوشیاری مردم عراق و عنایت اباعبدالله الحسین علیه السلام نقش بر آب شد.

مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه حماسه اربعین حسینی نماد وحدت اسلامی است، تأکید کرد: راهپیمایی عظیم اربعین باید از اختلاف افکنی ها دور بماند و همه ملت های آزاده علی الخصوص دو ملت ایران و عراق، عزت و آزادگی مکتب اباعبدالله الحسین (ع) را باید در پیش چشمان استکبار جهانی به تصویر کشند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس خاطرنشان کرد: راهپیمایی اربعین در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است و این رشد چشمگیر باید استمرار داشته باشد، چنانکه مقام معظم رهبری در دیدار با موکب داران عراقی، پیاده‌روی اربعین را نشانه اراده پروردگار بر نصرت الهی خواندند و بر لزوم هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم نیز تأکید کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=11120

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.