تعداد مطالب 1742

خاطرات روحانیون رزمنده هشت سال دفاع مقدس منتشر می شود

  • کد خبر : 10676
خاطرات روحانیون رزمنده هشت سال دفاع مقدس منتشر می شود
واحد رسانه/ مدیر حوزه علمیه یزد گفت: حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس تکلیفی است که باید با جدیت و همتی مضاعف

به گزارش واحد رسانه و فضای مجازی مدیریت حوزه علمیه استان یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، در گفت و گویی با خبرنگار حوزه، یاد شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی را گرامی داشت و عنوان کرد: هرچه داریم به برکت خون شهدا است.

مدیر حوزه علمیه یزد، با بیان این مطلب که حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس تکلیفی است که باید با جدیت و همتی مضاعف دنبال شود، اظهار کرد: حوزه یزد با همکاری “اداره کل حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس یزد”، خاطرات روحانیون رزمنده هشت سال دفاع مقدس را منتشر می‌کند.

محمد شمس با اشاره به مصوبات نشست مشترک و مشورتی مدیران “حوزه علمیه یزد” و “اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد” که دوشنبه در آن اداره برگزار شد، گفت: در روزهای آتی همایشی با موضوع جنگ تحمیلی برای اساتید حوزه علمیه یزد اجرا خواهد شد.

شمس با تأکید بر این مطلب که باید فرهنگ متعالی مقاومت را به طلاب آموخت، تصریح کرد: یک درس با موضوع ” هشت سال دفاع مقدس” به دروس اقتضایی حوزه علمیه یزد اضافه می گردد که مدیران مدارس‌ علمیه باید بر تحقق آن اهتمام ورزند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری سفرهای ” راهیان نور” گفت: ضمن برگزاری این سفرها طلاب حوزه علمیه یزد علی الخصوص «پایه های یک تا سه» در آن شرکت داده می شوند.

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=10676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.