تعداد مطالب 1742

عملکرد مدرسه علمیه امام در محضر آیت الله ناصری «دامت برکاته» تبیین شد

  • کد خبر : 10388
عملکرد مدرسه علمیه امام در محضر آیت الله ناصری «دامت برکاته» تبیین شد
واحد رسانه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی «ره» در محضر حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد گزارشی از عملکرد این مدرسه علمیه ارائه داد.

به گزارش خبرنگار واحد رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه یزد، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی «ره» در محضر آیت الله ناصری «دامت برکاته»  نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد همچنین مدیر مدرسه حجت الاسلام والمسلمین انوری «زیدعزه» و هیئت امنای مسجد حوزه علمیه امام خمینی «ره»، گزارشی از عملکرد این مدرسه علمیه ارائه داد.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: از جمله فعالیت های این مدرسه علمیه، طرح تشگیل گروه مطهری ها با هدف کارامد سازی طلاب از طریق آموزش مهارت های رسانه، کامپیوتر، فن سخنوری و اموری از این دست می باشد که پیشتر مورد تشویق مدیر حوزه علمیه استان یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس «زیدعزه» قرار گرفت.

 

 

حسینی گفت: از دیگر عملکرد این مدرسه علمیه طرح حفظ قرآن می باشد که با برنامه ریزی دقیق بدون کوچکترین لطمه به دروس طلاب، طی شش سال از قبیل سالی پنج جزء، طلاب حافظ کل قرآن می شوند.

 

 

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی «ره» یزد با بیان اینکه ما معتقدیم  این مدرسه باید برای عموم مردم برنامه داشته و به این نام در استان شناخته شود عنوان کرد: از جمله کارهای صورت گرفته در این راستا مراسمات مفصل در ماه مبارک رمضان بوده است که توسط خبرگزاری صدا و سیما نیز منعکس شد.

وی تاکید کرد: در اطراف مدرسه علمیه امام به دلیل وجود اقامتگاه های سنتی مختلف و حضور مهمانان داخلی و خارجی بستری فراهم شده تا با برگزاری جلسات دینی و فرهنگی، بیشتر از گذشته در راستای نشر معارف و فرهنگ ناب اسلامی قدم برداریم.

 

 

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام با اشاره به نوشته شدن آثار پژوهشی، مورد توجه قرار داد: در این مدرسه علمیه با وجود طلاب فعال در عرصه پژوهش، چشم انداز تولید آثار نفیس ترسیم شده است که نیازمند کمک معنوی و مادی اعضای این مجموعه می باشد.

 

 

پس از اتمام بیان گزارش، حضرت آیت الله ناصری «دامت برکاته» نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه یزد به بیان رهنمودهایی در راستای خدمت به اسلام و جایگاه نشر معارف ناب تشیع پرداختند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=10388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.