تعداد مطالب 1742

پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه یزد در پی حادثه قطار مشهد – یزد

  • کد خبر : 10016
پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه یزد در پی حادثه قطار مشهد – یزد
واحد رسانه/ مدیر حوزه علمیه استان یزد در پیامی جانباختن عده ای از هموطنان در حادثه قطار مشهد - یزد را تسلیت گفت.

متن پیام مدیریت حوزه علمیه یزد بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر حادثه قطار مشهد یزد آتشی بود که قلبمان را سوزاند و همه دارالعباده یزد را یکپارچه غرق در ماتم و سیاهپوش عزای عزیزانمان کرد.

اینگونه حوادث غیر قابل اغماض و تاسف بار که غالبا به دلیل سهل انگاری و بی دقتی متصدیان بروز می کند هر از چندگاهی عده ای از برادران و خواهرانمان را به کام تلخ مرگ می کشاند.

اینکه این حوادث درد آور در ناوگان مسافربری کشورمان معلول چه علت هایی است باید با کارشناسی دقیق ریشه یابی و در نهایت اصلاح شود تا این چنین ملت ما را سیاهپوش عزای عزیزانمان نکند.

حوزه علمیه یزد، عطف به دستور رسیدگی رئیس جمهور محترم ضمن اعلام آمادگی در جهت امداد رسانی، این مصیبت وارده را به مردم شریف یزد و خراسان جنوبی علی الخصوص بستگان و بازماندگان این حادثه جانسوز، تسلیت عرض نموده و از خداوند منان مسألت دارد تا مرحومان این حادثه را با مولایشان علی ابن موسی الرضا علیه السلام محشور و مصدومان را شفای عاجل عنایت فرماید.

پیرو پیام تسلیت نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه یزد آیت الله ناصری زید عزه، مجددا تاکید می گردد که « توقع این است که مسئولین مربوطه در زمینه درمان و خدمت رسانی مناسب به آسیب دیدگان اهتمام جدی به عمل آورند و با بررسی دقیق عوامل بروز این حادثه و برنامه ریزی صحیح، مانع حوادث مشابه در آینده شوند. »

والسلام علیکم و رحمه الله

 

محمد شمس

مدیریت حوزه علمیه یزد

۱۸ خرداد ۱۴۰۱

 


انتهای پیام

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=10016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.