طلابی که قصد خروج از کشور را دارند حداقل ٣ الی ۴ روز قبل از خروج از کشور نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایید

حجت الاسلام حسینی راد مسئول امور طلاب و دانش آموختگان در گفت‌وگو با واحد رسانه حوزه علمیه یزد، عنوان کرد: طلابی که قصد شرکت در مراسم پیاده روی اربعین را دارند و وضعیت نظام وظیفه آنها (معافیت تحصیلی) می باشد الزاما جهت خروج از کشور باید مجوز دریافت کنند.
وی ادامه داد: طلابی که وضعیت نظام وظیفه ایشان (غیر مشمول، کارت پایان خدمت و معافیت دائم) می باشد نیازی به اخذ مجوز خروج از کشور ندارند.
 حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد گفت: قبل از اقدام به اخذ مجوز جدید چنانچه در گذشته مجوز خروج دریافت کرده اند و از آن استفاده نکرده و یا پس از بازگشت به کشور ورود خود را ثبت نکرده اند حتما با در دست داشتن گذرنامه به دفتر امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد مراجعه نمایند.
حسینی راد تاکید کرد: طلابی که قصد خروج از کشور را دارند حداقل  ٣ الی ۴ روز قبل از خروج از کشور نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایید.
حجت الاسلام حسینی راد گفت: ثبت و نهایی شدن مجوز خروج از کشور حداقل ۴٨ ساعت اداری زمان می برد، مشروط به اینکه متقاضیان خروج فعال نداشته باشند.
  مسئول امور طلاب و دانش آموختگان بابیان این مطلب که مدت زمان مجوز خروج زیارتی حداکثر یک ماه است، گفت: افرادی که تا تاریخ پایان مجوز به کشور برنگردند توسط سازمان وظیفه عمومی مشمول ممنوع الخروجی و پرداخت جریمه نقدی خواهند شد.
انتهای پیام
حضور آیت الله ناصری در جمع طلاب طرح ولایت مدرسه علمیه خان
خبرنگاران سنگرهای رسانه‌ای خود را به‌ بصیرت مجهز کنند
مدارس علمیه یزد