مرحوم آیت الله یزدی

مرحوم آیت الله یزدی از یاوران بنیانگذار انقلاب و رهبری بود

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان یزد، حجت الاسلام والمسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در پیامی رحلت عالم وارسته و انقلابی حضرت آیت الله یزدی (رحمت الله علیه) را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
با تأثر و تأسف اطلاع یافتیم که عالم مجاهد و انقلابی حضرت آیت الله محمّد یزدی (رضوان الله تعالی علیه)دار فانی را وداع گفته است.

آن عالم فرزانه، از مبارزان راه انقلاب و از یاوران صدیق بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بود و همواره با صراحت لهجه، روحیه انقلابی و خستگی ناپذیر در سنگرهای مهمی همچون ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس خبرگان رهبری، عضویت در شورای نگهبان و ریاست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منشاء خدمات برجسته ای بود.

اینجانب این واقعه مولمه را از طرف خود و مرکز مدیریت حوزه علمیه استان یزد به محضر مبارک حضرت بقیت الله الاعظم (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب و دیگر مراجع عظام (دامت برکاتهم)، شاگردان و فرزندان آن بزرگوار تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن عالم وارسته رحمت و علوّ درجات و همجواری با ائمه اطهار (علیهم السلام) و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

محمد شمس
مدیر حوزه علمیه استان یزد

ویروس و بیماری باید با دارو از بین برود، چگونه میخواهید با دعا آن را از بین ببرید؟
در طول تاریخ محققین حوزوی با امکانات کم بالاترین تولیدات فکری را داشته اند
مدارس علمیه یزد