حجت الاسلام و المسلمین، شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد، در پیامی روز تبلیغ را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد، به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

تبلیغ دین، انجام رسالت الهی و مسئولیت جانشینی پیامبران صلی الله علیه و آله است. خداوند می فرماید: «الَّذینَ یُبَلِّغُونَ رِسالاتِ اللَّهِ وَ یَخْشَوْنَهُ وَ لا یَخْشَوْنَ أَحَداً إِلاَّ اللَّه»؛ احزاب:۳۹،  «کسانی که رسالت های الهی را ابلاغ می کنند و از او می ترسند و از هیچ کس جز خدا، ترسی ندارند.»

خداوند، بندگانش را دوست دارد و از نشانه های این دوستی آن است که آنان را به حال خود رها نکرده، بلکه به برکت تبلیغ و تلاش پیامبران، درِ سعادت و کمال را بر آنان گشوده است. این دوستی خداوند به بندگان خویش، بعد از پیامبران الهی و اهل بیت علیهم السلام، در وجود مبلّغان حقیقی ادامه پیدا کرد؛ ره نمایانی که قدم در جای پای آن بزرگواران نهادند و همانند آنان، به حال انسان ها دل سوز بوده و هستند.

اینجانب روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی را به تلاش گران عرصه تبلیغ دین و ادامه دهندگان راه انبیاء و اولیاء تبریک گفته و توفیقات روزافزون همگان را از خداوند عزوجل خواهانم.

محمد شمس

مدیر حوزه علمیه استان یزد

حجت‌الاسلام سید عباس حسینی پور گفت: روند صدور مدرک تحصیلی سطح ۱ و ۲ طلاب تغییر کرده و طلاب می‌توانند کلیه مراحل صدور مدرک خود را به‌صورت اینترنتی از طریق سامانه پیشخوان حوزه‌های علمیه انجام دهند.
مدیر حوزه علمیه استان یزد در جلسه ای با رؤسای ادارات تبلیغات شهرستان های استان، با اشاره به پذیرش داوطلبان تحصیل در حوزه، به تشریح طرح «هر امام جماعت یک طلبه» پرداخت.
مدارس علمیه یزد