مسئول دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌ علمیه یزد از ثبت‌نام دوره‌های مجازی دانش افزایی اساتید تجوید مدارس علمیه در تابستان خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد کاظم میرجلیلی، مسئول دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌ علمیه یزد در گفتگو با خبرنگار «حوزه» از یزد از برگزاری دوره دانش افزایی اساتید تجوید خبر داد.

وی ادامه داد: طبق سنوات گذشته دوره‌های دانش افزایی اساتید تجوید حوزه‌های علمیه سراسر کشور به صورت مجازی پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است که در تابستان سال جاری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام میرجلیلی افزود: پذیرفته شدگان دوره‌های مدیریت قرآن و حدیث در صورت داشتن شرایط عمومی تدریس، جهت دریافت حکم تدریس به مدیریت امور اساتید معاونت آموزش معرفی خواهند شد.

وی در پایان اعلام کرد: ثبت‌نام این دوره‌ از بیستم تا پایان خردادماه بوده و اساتید درس تجوید سراسر کشور می توانند جهت اطلاع از آیین‌نامه و  مراحل ثبت‌نام و گزینش به سایت معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه، به آدرس http://tahzib-howzeh.ir مراجعه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس در جلسه مدیران استانی، فعالیت های حوزه علمیه استان یزد را تشریح کرد.
در جلسه شورای معاونان حوزه علمیه استان یزد، راهکارهای جذب حداکثری نوجوانان و جوانان برای تحصیل در حوزه های علمیه مورد بررسی قرار گرفت.
مدارس علمیه یزد