پیام شمس

حجت الاسلام و المسلمین شمس، در پیامی اعطای درجه سرتیپ دومی به فرمانده سپاه الغدیر یزد را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد، در پیامی اعطای درجه سرتیپ دومی به فرمانده سپاه الغدیر یزد را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

برادر گرامی جناب آقای سردار رضا پورشمسی زید عزه

فرمانده محترم سپاه الغدیر استان یزد

سلام علیکم؛

خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمتی بزرگ از سوی خداوند است و به فرمایش سید و مقتدایمان امام خامنه ای(مدظله العالی)، این خدمت حقیقتاً افتخار دارد؛ چون خدمتی است در جهت رضای الهی و در جهت کمک به مردم و در جهت استحکام بخشیدن به نظام اسلامی.

اینجانب اعطای درجه سرتیپ دومی، از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) را به جنابعالی تبریک و تهنیت گفته و توفیقات روزافزون شما را از خداوند منان مسئلت دارم.

محمد شمس

مدیر حوزه علمیه استان یزد

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در آخرین جلسه معاونین آموزش درسال تحصیلی جاری از زحمات معاونین آموزش مدارس در برگزاری دروس مجازی در ایام کرونا تقدیر شد.
آیت الله مدرسی ابراز داشت:‌همان طور که پیش از این بارها کتبی و شفاهی، تفصیلی و اجمالی تذکر داده ام برخی افکار، گفتار و کردار های منتسبین مورد سوال انحرافی، غلط و گناه واضح است و مورد نهی أکید و شدید نیز قرار گرفته است. خداوند متعال همه را به راه راست هدایت فرماید.
مدارس علمیه یزد