طلاب جهادی حوزه علمیه یزد در ادامه فعالیت های خود در جبهه سلامت مردم ، به ضدعفونی معابر و تقسیم بسته های سلامت بین اهالی روستای دهشیر پرداختند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد به همراه ۳۰ نفر از طلاب جهادی استان جهت ضدعفونی و تقسیم بسته های سلامت به روستای دهشیر از توابع شهرستان تفت در استان یزد سفر کرد.

طلاب جهادی یزد پس از قرائت زیارت های عاشورا و امین الله و توسل به اهل بیت در منزل شهید شمس، جهت ضدعفونی کوچه ها و معابر و همچنین تقسیم بسته های سلامت بین اهالی روستا راهی شدند.

در این سفر مدیر حوزه علمیه استان به همراه سردار فتوحی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و از خادمین حرم امام رضا علیه السلام، ابوترابی عضو شورای شهر یزد و سرهنگ ادیب فر رئیس پلیس راه دهشیر با حضور در منزل شهیدان رضا همتی و عبدالمجید دهشیری از شهدای دفاع مقدس با خانواده این شهیدان دیدار و گفت و گو کردند.

در پایان سفر با اهدای بسته های تبرکی حرم امام رضا علیه السلام از طلاب جهادی قدردانی شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان یزد، خواستار ارائه کار فرهنگی تمیز از سوی فعالان این عرصه شد.
ابتکار جدید که برای حمایت از امامان جماعت و کارکنان مساجد در سرتاسر آمریکا ایجاد شده تا کنون ۱۶۷ هزار دلار جمع آوری کرده و قرار است ۵ تا ۱۰ هزار دلار کمک مالی به هر نفر ارائه دهد.
مدارس علمیه یزد