جلسه مبلغان مدارس امین با معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علميه استان يزد

جلسه مبلغان مدارس امین شهرستان یزد با حضور حجت‌الاسلام حسيني‌پور معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علميه يزد و جناب آقاي بيشمار معاون پرورشی ناحیه دو آموزش و پرورش استان برگزار شد.

در اين جلسه مبلغان به بيان مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند و در جهت پیشبرد اهداف طرح مدارس امين نظراتي را مطرح نمودند.

در ادامه حجت‌الاسلام سيدمحمدمحسن حسيني‌پور معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علميه استان يزد ضمن تشکر ‌از همکاری آموزش و پرورش برای اجرای طرح مدارس امین اظهار داشت: از همه مبلغان گرامي كه در اجراي اين طرح مجدانه معاونت تبليغ را ياري نموده‌اند سپاسگزاريم و براي اجراي هرچه بهتر و بدون نقص‌تر طرح مدارس امين از نظرات و پيشنهادات مبلغان محترم استقبال خواهيم كرد.

وي در ادامه به بیان راهکارهایی برای همکاری بيشتر مبلغان و کادر مدارس پرداخت و نكاتي را در اين زمينه مورد اشاره قرار داد.

در ادامه جناب آقاي بیشمار معاون پرورشی و تربیت بدنی مديريت آموزش و پرورش ناحيه دو يزد، هدف از تشکیل این جلسه را بیان مسائل و مشکلات مربوط به مبلّغین خواند و نقش مبلّغین در مدارس را با توجّه به مسائل و مشکلات روز جامعه امروزی بسیار حساس دانست.

وي از مبلّغین خواست با برنامه‌ریزی صحیح، دانش آموزان را علاوه بر مسائل مذهبی و اعتقادی، در زمینه های مختلف فرهنگی در برابر هجمه‌هاي دشمنان تربيت و تجهيز نمايند.

همچنين سركار خانم ضیایی کارشناس‌مسئول فرهنگی، هنری مديريت آموزش و پرورش ناحيه دو يزد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مبلّغین، میزان رضایت دانش‌آموزان و والدین مدارس طرح امین را بسیار خوب ارزیابی كرد و به نکاتی که مبلّغین باید در مدارس در دستور کار خود قرار دهند اشاره نمود.

سلسله جلسات «مطالعات شیعه پژوهی در غرب» در یزد برگزار می شود
برگزاري اولين آزمون از مرحله اول طرح مطالعاتي آثار شهيد مطهري در حوزه يزد
مدارس علمیه یزد