جلسه کارگروه پذیرش استان با حضور قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد

جلسه کارگروه پذیرش حوزه علميه استان يزد با حضور حجت‌الاسلام کشفی قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد برگزار شد.

حجت الاسلام سیدعباس حسینی‌پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در اين زمينه اظهار داشت: همه ساله به جهت تبادل نظر و استفاده از ظرفیت رسانه ملی برای جذب نخبگان و علاقه مندان به فراگیری علوم دینی جلساتی با مدیرکل و مسؤلین صدا و سیمای مرکز یزد برگزار می‌شود.

وي افزود: امسال نیز اولین جلسه اعضای کارگروه پذیرش استان با حجت‌الاسلام کشفی قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد در مدیریت حوزه علمیه اين استان برگزار گردید.

دبیر کارگروه پذیرش استان یزد با اشاره به بين ديدگاه‌ها و نظرات اعضاي اين كارگروه در زمينه پذيرش، افزود: قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد نيز پیشنهادهایی درباره شیوه تهیه و ساخت کلیپ و مستندهای حوزوی بیان نمود و جهت همکاری در زمینه تبلیغات و پذیرش سال تحصیلی 1400-1399 قول مساعد داد.

وي ادامه داد: در این جلسه مصوب شد حوزه علمیه فهرستی از طلاب موفق و نقش آفرین در عرصه های متفاوت را تهیه و در اختیار صدا و سیمای مرکز یزد براي تهیه مستند رادیویی و همچنین معرفی آنها در برنامه های مختلف، قرار دهد.

حجت الاسلام حسینی پور در پایان از مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد جناب آقای دکتر پهلوانیان و همکاران ایشان که در سال های گذشته همکاری خوبی در زمینه پذیرش با حوزه علمیه استان یزد داشته‌اند قدردانی کرد.


برگزاري یازدهمین دوره آزمون شفاهی حوزه علميه استان يزد
سلسله جلسات «مطالعات شیعه پژوهی در غرب» در یزد برگزار می شود
مدارس علمیه یزد