جلسه مدير و معاون منابع انساني و پشتيباني حوزه علميه استان يزد با امام جمعه و فرماندار مهريز در زمينه تكميل و تجهيز پروژه عمراني مدرسه علميه

ضرورت تسريع در تكميل و راه‌اندازي پروژه عمراني مدرسه علميه امام صادق(ع) مهريز + تصاويري از پروژه

جلسه مدير و معاون منابع انساني و پشتيباني حوزه علميه استان يزد با امام جمعه و فرماندار مهريز در زمينه تكميل و تجهيز پروژه عمراني مدرسه علميه آن شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سيدجمال‌الدين نجم‌الهدي در اين خصوص اظهار داشت: در اين جلسه ضمن تشريح عمليات انجام شده پروژه عمراني مدرسه علميه امام صادق(عليه‌السلام) شهرستان مهريز كه توسط مديريت حوزه علميه استان يزد اجرا شده است، بخشي از مشكلات و موانع تكميل پروژه بيان گرديد.

وي افزود: با توجه به اينكه پروژه در اين فاز، مراحل پاياني خود را طي مي‌كند از فرماندار شهرستان جهت حمايت بيشتر در جذب منابع مالي براي تسويه حساب‌ها و تجهيز پروژه درخواست مساعدت لازم به عمل آمد.

معاون منابع انساني و پشتيباني حوزه علميه استان يزد ضمن تشكر از همه كساني كه به هر نحوي در اين پروژه نقشي داشته و ياري رسانده‌اند خاطرنشان كرد: اميدواريم پس از تكميل و تجهيز پروژه عمراني مدرسه علميه امام صادق(عليه‌السلام) شهرستان مهريز بتوانيم نسبت به پذيرش طلاب بيشتر در آن شهرستان اقدام نماييم.


تصاويري از روند احداث و تكميل پروژه عمراني مدرسه علميه امام صادق(عليه‌السلام) شهرستان مهريز

دوره دانش افزایی کلام ویژه اساتید به زودي برگزار مي‌شود
برگزاري جلسـه شرح و تفسیر نهج البلاغه در مدرسه علميه عبدالرحيم خان + تصاوير
مدارس علمیه یزد