هویت طلبگی همان رسالت انبیاست

جلسه معاونين تهذيب مدارس علميه استان يزد با حضور معاون تهذيب و مدير حوزه علميه استان با محوريت هويت طلبگي برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمد شمس در اين جلسه اظهار داشت: بحث انگیزه و هویت طلبگی دو بحث مجزا از هم است.

وي با اشاره به اينكه هویت طلبگی همان رسالت انبیا مي‌باشد به روايتي اشاره نمود كه پیامبر اسلام(ص) به امیرالمومنین علی(ع) فرمودند «در این راه و مسير حق برای كسب پیروزي بايد اهل صبر و بصیرت باشیم».

مدير حوزه علميه استان يزد افزود: هویت طلبگی یعنی راه و رسم انبیاء، و براي اينكه طلاب راه انبياء را در پيش گيرند قبل از همه، خود ما مسئولين بايد اين كار را انجام دهيم تا طلاب نيز در اين مسير پرورش پيدا كنند. وي ادامه داد: رسالت انبیاء بر دوش طلاب و روحانيون است و بر همين اساس تفقه و تبیین و اجراي احكام يكي از کارهاي طلبگی است و طلبه بايد اينها را بفهمد و به کار ببندد و بايد به گونه‌اي باشد كه هويت طلبگی در طلبه رسوخ کند و نهادینه شود تا در پي آن انگیزه طلبگی نیز بالا برود.

در این جلسه معاونین تهذيب مدارس علميه استان يزد ضمن ارائه پيشنهادات و نظرات خود در اين زمينه، برخي موانع این مسير را بیان نمودند.

جلسه معاونين تهذيب مدارس علميه استان يزد با حضور معاون تهذيب و مدير حوزه علميه استان با محوريت هويت طلبگي برگزار شد.  جلسه معاونين تهذيب مدارس علميه استان يزد با حضور معاون تهذيب و مدير حوزه علميه استان با محوريت هويت طلبگي برگزار شد.

آغاز ثبت‌نام آموزش غیرحضوری + دستورالعمل اجرايي، شرايط ثبت‌نام و برنامه امتحاني
قطعنامه راهپیمایی 13 آبان یزد
مدارس علمیه یزد