تأكيد بر استمرار فعاليت‌هاي مدارس امين در شهرستان اشكذر

جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان اشكذر با حضور معاون تبليغ و امور فرهنگي حوزه علميه استان يزد درباره عملكرد مدارس امين اين شهرستان برگزار شد.

در اين جلسه حجه‌الاسلام‌والمسلمين طالبيان امام جمعه اشكذر با تأكيد بر اينكه بايد از ورود شبهات و مسائل حاشيه‌اي در جمع‌هاي دانش‌آموزي و مدارس جلوگيري كرد، جمع‌آوري و پاسخ‌گويي به شبهات موجود را خواستار شد.

حجه‌الاسلام حسيني‌پور معاون تبليغ و امور فرهنگي حوزه علميه استان يزد نيز در اين جلسه گزارشي از عملكرد روحانيون در مدارس آموزش و پرورش ارائه كرد و وظايف مبلغين و روحانيون مستقر در اين مدارس را برشمرد.

وي با تأكيد بر نياز مبرم به حمايت همه ارگان‌ها جهت تقويت مدارس امين خاطرنشان كرد: از ابتداي راه‌اندازي مدارس امين تاكنون شاهد ثمرات مثبت اين طرح بوده ايم كه تقويت پيوند نهاد آموزش و پرورش و حوزه‌ها، افزايش معنويت بين دانش‌آموزان و جهت‌دهي دانش‌آموزان مستعد جهت ورود به حوزه‌هاي علميه از جمله اثرات مثبت اين طرح بوده است.

در ادامه فرماندار اشكذر با بيان اينكه بايد اهداف راه‌اندازي مدارس امين مشخص باشد، اظهار داشت: مدارس امين يك حركت زيبا و بسيار خوبي است و هر چه در توان داريم بايد در اين مسير هزينه نماييم.

رييس آموزش و پرورش اشكذر نيز ضمن استقبال از اين طرح،  نسبت به حضور مبلغان در مدارس اظهار خرسندي كرد و خواستار افزايش مدارس امين در اين شهرستان شد.

سومین جلسه هماهنگی برگزاري همایش رزمندگان روحانی ۸ سال دفاع مقدس
افتتاح اولين دوره تخصصي سطح سه مشاوره اسلامي حوزه علميه استان يزد
مدارس علمیه یزد