حسيني راد معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علميه استان يزد

آمادگي معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علميه استان يزد براي همكاري در اجراي باشكوه برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس

جلسه بسيج طلاب و فرماندهان پايگاه مدارس علميه شهرستان يزد با معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علميه استان يزد برگزار شد

حجه‌الاسلام حسيني‌راد در اين جلسه خاطرنشان كرد: دفتري به نام دفتر امور اجتماعي-سياسي حوزه علميه داريم كه در مناسبت‌هاي ملي فعاليت خواهد داشت و در زمينه تبيين بيانيه گام دوم انقلاب و نظريه ولايت فقيه، حوزه انقلابي، برگزاري نشست تخصصي با هدف تبيين مباني انقلاب اسلامي، جلسات بصيرتي ويژه روحانيون، برگزاري دوره آموزشي مباني انديشه اسلامي فعاليت‌هاي لازم را به عمل مي‌آورد.

وي افزود: اين دفتر در نظر دارد با برگزاري دوره آموزشی حاکمیت اسلام و آشنایی با مبانی ولایت فقیه و ساير موضوعات روز جامعه و تربيت اساتيد آشنا به اين مبحث، در زمينه پاسخگويي به شبهات و سوالات موجود در جامعه فعاليت كند.

وي در خصوص اردوهاي راهيان نور دانش‌آموزي خاطرنشان كرد: مقرر شد از ظرفيت بالاي اساتيد و كادر مدارس و مديريت حوزه علميه استان جهت بهره‌گيري حداكثري از اين فضاي معنوي و جذب دانش‌آموزان مستعد به حوزه‌هاي علميه استفاده شود.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علميه استان يزد در پايان با اشاره به در پيش رو بودن هفته دفاع مقدس و اجراي برنامه‌هاي مختلف توسط حوزه علميه استان از آمادگي آن معاونت براي همكاري در اجراي باشكوه برنامه‌ها و حضور روحانيون در رژه 31 شهريورماه خبر داد.

رزمندگان روحانی و طلبه استان یزد تجلیل می‌شوند
طلاب و روحانيون يزد ميزبان مراسم عزاداري سومين روز شهادت اباعبدالله‌‌الحسين(عليه‌السلام) + پوستر
مدارس علمیه یزد