ديدار صميمي اعضاي شوراي حوزه علميه استان يزد با آيت‌الله قافي

اعضاي شوراي حوزه علميه استان يزد با آيت‌الله قافي از اساتيد اخلاق و استاد سطوح عالي حوزه علميه ديدار كردند.

آيت‌الله ناصري امام جمعه يزد و نماينده ولي‌فقيه در استان در اين ديدار صميمي با تأكيد بر انگيزه الهي امام از قيام عليه طاغوت اظهار داشت: امام خميني(ره) اواخر حياتشان به حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرمودند: يك دستي پشت سر ماست و انگار كسي ما را در اين مسير به جلو هدايت مي‌كند و امام خامنه‌اي نيز پيرو اين صحبت‌ها بود كه فرمودند: پس از اين سخنان امام خميني(ره) آرامش پيدا كردم و يقيناً اين انقلاب صاحب دارد و دست خدا با اين انقلاب است.

در اين ديدار آيت‌الله قافي در خصوص انقلاب اسلامي اظهار داشت: اين انقلاب الهي است و امام خميني(ره) و امام خامنه‌اي با علم اليقين مي‌فرمايند كه اين انقلاب، يك انقلاب الهي است.

استاد سطوح عالي حوزه علميه افزود: خداوند خنثي كننده نقشه هاي باطل است و بر ذهن مومنين جاري مي‌شود كه چگونه نقشه‌هاي باطل بر ضد نظام اسلامي را خنثي كنند و قطعا خداوند مومنين را ياري خواهد كرد.

استاد اخلاق حوزه علميه طبق آيه شريفه «إِنَّا لَنَنْصُرُ رُسُلَنَا وَالَّذِينَ آمَنُوا فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَيَوْمَ يَقُومُ الْأَشْهَاد» افزود: طبق اين آيه شريفه نصرت الهي شامل پيامبران و كساني كه ايمان آورده‌اند مي‌شود هم در زندگي دنيا و هم روزي كه گواهان براي گواهي دادن به پا مي‌خيزند.

آيت‌الله قافي در پايان با بيان اينكه بايد توكل و اميدمان به خداوند را بيشتر كنيم افزود: از عوامل اصلي پيروزي انقلاب اسلامي توكل بر خداوند و پايداري در مسير حق بود كه اين خصلت‌ها در وجود حضرت امام خميني(ره) نمود پيدا كرده بود و قطعا اين موارد بود كه به پيروزي انقلاب اسلامي كمك نمود.

دسته بندی: اخبار, اخبار عمومي
اختتامیه دوره تابستانه مکالمه عربی درحوزه یزد + تصاویر
برگزاري جلسه شوراي حوزه علميه استان يزد
مدارس علمیه یزد