حضور مسئول مرکز امورصیانتی حوزه های علمیه در جمع طلاب و اساتيد حوزه علميه يزد

حجت الاسلام و المسلمین فاضل مسئول مرکز امورصیانتی حوزه های علمیه در سفري 2روزه به استان يزد ضمن ارزيابي دوره‌هاي تابستاني اين حوزه، در جلساتي با حضور مسئولين حوزوي استان يزد شركت نمود.

حجت الاسلام و المسلمین فاضل در اولين بازديد در جمع طلاب دوره تابستانی مکالمه عربی در مدرسه علمیه شفیعیه حضور يافت.

در اين بازديد حجت الاسلام حسینی مدیر دوره مکالمه عربی گزارش مختصری از برگزاري اين دوره ارائه و گزارشي در مورد كيفيت برگزاري و روش‌هاي برگزاري كلاس‌ها ارائه نمود.

حجت الاسلام و المسلمین فاضل در اين بازديد اظهار داشت: زبان عربی، زبان قرآن و زبان اهل بهشت هست و از طرفی با فراگیری زبان عربی می توانیم پیام دین و انقلاب را به مردم عرب زبان جهان برسانیم. مسئول مرکز امورصیانتی حوزه های علمیه ضمن ابراز خرسندي از برگزاری دوره‌هاي تابستاني حوزه علميه استان و تأكيد بر تداوم آن، به پيشنهادات و انتقادات طلاب پاسخ داد.

در ادامه برنامه‌ها، حجت الاسلام و المسلمین فاضل ضمن بازديد از مدرسه علميه محسنيه كه محل برگزاری كلاس‌هاي مركز تخصصی امامت و کلام امامیه در یزد مي‌باشد با مدير حوزه علميه استان يزد و مسئول مركز تخصصی امامت شعبه يزد تشكيل جلسه داد.

حضور در جلسه تفسير قرآن و ديدار با حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه يزد از ديگر برنامه‌هاي حجت الاسلام و المسلمین فاضل در اين سفر بود.

در ادامه مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه به همراه مدير حوزه علميه استان يزد و نماينده امور صيانتي استان ضمن بازديد از مدرسه علمیه مدینه العلم الکاظمیه ضمن تقدير از زحمات صورت گرفته، نکاتی را در موضوع حفاظت از اماکن حوزوی و بحث امنیت این مدرسه مطرح و بر اعزام تيم كارشناس معاونت امور صیانتی حوزه‌هاي علمیه جهت بحث امنیت و دوربین نظارتي این مدرسه تأكيد نمود

حضور در جمع اساتيد و طلاب شركت‌كننده در دوره ميثاق طلبگي كه در روستاي طزرجان در حال برگزاري است و ايراد سخنراني در جمع اين عزيزان از ديگر برنامه‌هاي حضور مسئول مرکز امورصیانتی حوزه های علمیه در استان يزد بود.

تأكيد بر همكاري بيشتر حوزه علميه با سپاه و بسيج
گزارش تصويري از بازديد و جلسات مسئول مرکز امور صیانتی حوزه‌های علمیه در يزد
مدارس علمیه یزد