تأكيد بر همكاري بيشتر حوزه علميه با سپاه و بسيج

حجت‌الاسلام‌والمسلمين شمس با همراهی معاون تبلیغ و امور فرهنگی و معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان با سرهنگ پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر دیدار کردند.

در این دیدار مدير حوزه علميه استان يزد ضمن تبریک مسئولیت جدید جناب سرهنگ پورشمسی، تعامل بیشتر حوزه علمیه با سپاه و بسیج را از برنامه های پیش روی حوزه علمیه عنوان نمود.

سرهنگ پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این دیدار ضمن تشکر از تعامل حوزه علمیه با سپاه و بسیج خاطرنشان كرد: اگر از ظرفیت های موجود استان استفاده کنیم قطعاً رویکرد ما رو به جلو خواهد بود.

حجت الاسلام گندمی نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر نیز با اشاره به نقش بسیج طلاب اظهار داشت: حوزه‌های علمیه امروز در همه ابعاد همگام و هم‌سو است.

وي همکاری بیشتر حوزه های علمیه با بسیج طلاب و فعال شدن پایگاه های بسیج و اعضای شورای پایگاه را خواستار شد و افزود: تشکیل شورای پایگاه بسيج، الفبای کادرسازی در حوزه است.

حجت الاسلام حسینی پور معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان نیز با اشاره به برگزاری طرح امین در مدارس استان و همچنین طرح شهید بهنام محمدی اظهار داشت: می‌توان هم‌افزایی بیشتری در این طرح داشت و از ظرفیت‌هاي موجود استفاده بیشتری نمود و از موازی‌كاري جلوگیری کرد.

حجت الاسلام قره چاهی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان نيز در اين جلسه اظهار داشت: ما امروز ظرفیت بسیار خوبی در حوزه‌های علمیه استان داریم كه بايد حداكثر بهره‌برداري از اين ظرفيت را داشته باشيم.

حجت الاسلام قره چاهی در پایان ضمن تشکر از فرمانده محترم سپاه الغدیر ، مسئول محترم نمایندگی سپاه الغدیر و مدیر محترم حوزه علمیه استان خواستار گسترش ارائه خدمات بسیج به طلاب وروحانیون بسیجی استان شد.

گزارش تصويري از دوره ميثاق طلبگي ويژه طلاب پايه اول حوزه علميه استان يزد
حضور مسئول مرکز امورصیانتی حوزه های علمیه در جمع طلاب و اساتيد حوزه علميه يزد
مدارس علمیه یزد