اجراي طرح هم‌انديشي با معمرين حوزه علميه استان يزد

طرح هم‌انديشي با معمرين حوزه علميه استان يزد جهت بررسي مشكلات اجتماعي و استفاده از نظرات و تجربيات معمرين حوزه علميه يزد برگزار شد.

حجه‌الاسلام سيدمهدي حسيني‌راد معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علميه استان يزد در اين زمينه اظهار داشت: به پاس قدرداني از يك عمر مجاهدت علمي و تبليغي معمرين و با عنايت به تجربه گرانقدر اين عزيزان كه سال‌هاي زيادي را در ترويج مكتب اهل بيت(عليهم‌السلام) صرف نموده‌اند اولين جلسه هم‌انديشي با معمرين روحاني استان يزد برگزار شد.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان افزود: در اين جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمين شمس مدير حوزه علميه استان يزد گزارشي در خصوص تعداد و وضعيت مدارس علميه و كادر و طلابي كه مشغول به تحصيل مي‌ّباشند ارائه داد.

حجه‌الاسلام حسيني‌راد افزود: مدير حوزه علميه استان يزد با تأكيد بر لزوم قدرداني از زحمات و تلاش‌هاي معمرين كه به عنوان سفيران هدايت در جامعه تلاش‌ها و مجاهدت‌هاي بسياري از خود نشان داده‌اند بر لزوم استفاده از نظرات و تجربيات اين عزيزان در زمينه‌هاي اجتماعي، فرهنگي و تهذيبي تأكيد نمود.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علميه استان يزد در ادامه با بيان اينكه اين جلسه به عنوان اولين جلسه هم‌انديشي با معمرين برگزار شد خاطرنشان كرد: در اين جلسه 10 نفر از روحانيون با سابقه زيـاد در امر تبليغ و ارشاد جامعه حضور داشتند و مصمم هستيم اين جلسات به صورت مستمر و با حضور كليه معمرين برگزار شود.

حجه‌الاسلام حسيني‌راد در پايان با اشاره به استقبال معمرين از برگزاري جلسه مذكور اظهار داشت: روحانيون حاضر در جلسه ضمن بيان ديدگاه‌ها و نظرات خود بر رعايت معنويت و اخلاص در حوزه‌هاي علميه تأكيد و خواستار ادامه جلسات با حضور مسئولين حوزوي و ساير معمرين شدند.

برگزاري جلسه ويدئوكنفرانسي همكاري حوزه علميه و آموزش و پرورش
هماهنگي حوزه علميه و اداره نظام وظيفه نيروي انتظامي جهت سهولت امر نظام وظيفه طلاب
مدارس علمیه یزد