برگزاري جلسه ويدئوكنفرانسي همكاري حوزه علميه و آموزش و پرورش

با عنايت به تدوين برنامه 5 ساله همكاري حوزه علميه و آموزش و پرورش و طراحي برش استاني برنامه، جلسه ويدئوكنفرانسي با حضور مديران استاني و مسئولين ستادي حوزه‌هاي علميه و مشاور وزير آموزش و پرورش برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمد شمس مدير حوزه علميه استان يزد اظهار داشت: يكي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايجاد همكاري و تعامل بين حوزه علميه و آموزش و پرورش است كه بحمدالله در استان يزد اين همكاري‌ها نتايج بسيار خوبي در برداشته است.

مدير حوزه علميه استان يزد افزود: در همين زمينه و با توجه به لزوم آشنايي مديران استاني با سند تدوين شده همكاري حوزه علميه و آموزش و پرورش، جلسه ويدئوكنفرانسي جهت آشنايي بيشتر با اين موضوع همزمان با ساير استان‌ها در استان يزد برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين شمس با اشاره به نتايج مثبت جلسه و هم انديشي صورت گرفته خاطرنشان كرد: در استان يزد شاهد همكاري‌هاي بسيار خوبي بين حوزه علميه و آموزش و پرورش بوده‌ايم كه نتايج بسيار خوبي نيز در پي داشته است كه افزايش مدارس امين و ارتباط و حضور خوب روحانيون و طلاب در آموزش و پرورش، و افزايش اعزام طلاب در قالب سربازطلبگي به مدارس آموزش و پرورش از مهم‌ترين آنها مي‌باشد.

برگزاري جلسه همكاري حوزه علميه و آموزش و پرورش
اجراي طرح هم‌انديشي با معمرين حوزه علميه استان يزد
مدارس علمیه یزد