راهكارهای همكاری حوزه و دانشگاه در یزد بررسی شد

با حضور مدیر و معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد و چند نفر از مسئولین دانشگاهی، راهكارهای همكاری حوزه و دانشگاه در مسائل مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، با حضور مدیر و معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد و چند نفر از مسئولین دانشگاهی، راهكارهای همكاری حوزه و دانشگاه در مسائل مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

حجت ‌الاسلام محمد فیاضی، معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد در این خصوص اظهار داشت: طی این جلسه كه در ادامه نشست‌های حوزه و دانشگاه برگزار شد ضمن مرور مصوبات قبلی، گزارشی از حضور و فعالیت حوزه علمیه در مناطق سیل‌زده ارائه شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد افزود: همچنین جهت ارتقای نتایج تصمیمات اخذ شده، جلسات برگزار شده تاكنون مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با اشاره به تجربه مثبت حضور طلاب حوزه‌های علمیه در مناطق سیل‌زده و ارائه خدمات لازم به سیل‌زدگان گفت: با صحبت‌های انجام شده مقرر شد در حوادث غیرمترقبه، حوزه و دانشگاه مشتـركاً نسبت به خدمت‌رسانی و اعزام نیروهای جهادگر اقدام نمایند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد در پایان با بیان اینكه راهكارهای زیادی برای ارتباط حوزه و دانشگاه مطرح است بر تشكیل این جلسات تأكید نمود و از برگزاری جلسه بعدی در هفته آینده خبر داد.

پيام تسليت مدير حوزه علميه استان يزد به حجت‌الاسلام‌والمسلمين صمدي از اساتيد حوزه علميه استان يزد
دوره تابستانی مکالمه عربی در حوزه یزد برگزار می شود
مدارس علمیه یزد