بررسي تخصصي بيانيه «گام دوم انقلاب» در حوزه علميه استان يزد

همزمان با آغاز ماه مبارك رمضان و براي استفاده هر چه بهتر از فرصت اين ماه مبارك، مطالعه و بررسي بيانيه گام دوم انقلاب در دستور كار قرار گرفته است.

مدير حوزه علميه استان يزد در اين زمينه اظهار داشت: با توجه به اهميت بيانيه گام دوم انقلاب و نقش پررنگ حوزه‌هاي علميه در تحقق اهداف آن، سلسله جلسات بررسي اين بيانيه مهم، طي ماه مبارك رمضان در مديريت حوزه علميه استان يزد برگزار مي‌گردد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمد شمس افزود: در اولين روز از اين جلسه، با تبيين نقش ملت بزرگ ايران در به ثمر رساندن و همراهي انقلاب اسلامي، طبق بندهاي بيانيه عنوان شد كه انقلاب پرشكوه ملت ايران كه بزرگ‌ترين و مردمي‌ترين انقلاب عصر جديد است تنها انقلابي است كه يك چلّه پرافتخار را بدون خيانت به آرمانهايش پشت سر نهاده و در برابر همه وسوسه‌هايي كه غير قابل مقاومت به نظر مي‌رسيدند، از كرامت خود و اصالت شعارهايش صيانت كرده و اينك وارد دومين مرحله خودسازي و جامعه‌پردازي و تمدن‌سازي شده است.

وي خاطرنشان نمود: با تصميم اخذ شده در جلسات قبلي، در نظر است با دعوت از اساتيد صاحب‌نظر، بيانيه گام دوم انقلاب به صورت تخصصي مورد بررسي قرار گيرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين شمس تأكيد كرد: هر كدام از معاونت‌هاي مديريت حوزه علميه استان نيز جهت بررسي و اجراي بيانيه گام دوم در حيطه و مسائل كاري خود پيگيري‌هاي لازم را انجام خواهند داد.

مدير حوزه علميه استان يزد افزود: مقرر گرديد جزوات بيانيه گام دوم انقلاب تهيه شده و جهت برگزاري مسابقه بين طلاب پايه‌هاي چهارم و بالاتر به مدارس علميه استان ارسال گردد.

دسته بندی: اخبار, اخبار عمومي
مقاله طلبه حوزه علميه يزد به عنوان مقاله برتر انتخاب شد
ماه مبارك رمضان، بهترين فرصت براي فراگيري معنويات است.
مدارس علمیه یزد