مقاله طلبه حوزه علميه يزد به عنوان مقاله برتر انتخاب شد

مقاله ارائه شده توسط آقاي سيدمحمدحسن حسيني‌زاده طلبه پايه دو مدرسه علميه شفيعيه يزد در همايش ملی فرهنگ رضوی و بزرگداشت بزرگداشت بانو ستي فاطمه حائز رتبه برتر گرديد.

معاون پژوهش حوزه علميه استان يزد در همين زمينه اظهار داشت: در اين همايش از بين 101 مقاله ارسالي، 8 اثـر حائز رتبه برتر شدند كه مقاله آقاي حسيني‌زاده با عنوان «تبيين آثار و فوايد بزرگداشت بانو ستي فاطمه» به عنوان يكي از مقالات برگزيده انتخاب گرديد.

حجه‌الاسلام محمد فياضي افزود: طلاب استان يزد 32 مقاله به اين همايش ارسال نمودند كه مقاله آقاي سيدمحمدحسن حسيني‌زاده به عنوان مقاله برتر انتخاب شد.

یادآور می‌شود نخستین همایش ملی فرهنگ رضوی و آیین نکوداشت بانو «ستّی فاطمه» چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار گرديده است.

استان یزد به واسطه وجود ظرفیت‌های زیاد از جمله بانو ستی فاطمه، خواهر منتسب به گوهرشاد و همسر امیر چخماق و واقف مجموعه تاریخی امیر چخماق شامل حسینیه، مسجد، آب انبار و بازارچه میزبانی این همایش را با هدف تجلیل از بانوان برتر یزدی بر عهده گرفته است.

احیای فرهنگ ناب و پویای رضوی و نقش آن در بهبود سطح کیفی و کمی زندگی و اصلاح سبک آن، افزایش قوام و جایگاه خانواده و در رأس آن محوریت مادر به عنوان اساسی‌ترین عامل سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی و همچنین مشارکت بیشتر بانوان فرهیخته و خیر در مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه از اهداف اساسی این همایش عنوان شده است.

۵ اولویت مبلغان و مسئولان در ماه رمضان
بررسي تخصصي بيانيه «گام دوم انقلاب» در حوزه علميه استان يزد
مدارس علمیه یزد