آغاز ثبت‌نام دوره‌ آموزشي زبان‌هاي خارجي در حوزه علميه استان يزد + پوستر

به زودي دوره‌ آموزشي زبان‌هاي خارجي شامل زبان‌هاي انگليسي، اسپانيولي و چيني با حضور اساتيد مجرب در حوزه علميه استان يزد برگزار مي‌شود.

مدير امور بين‌الملل حوزه علميه استان يزد در همين زمينه اظهار داشت: بـا توجه به ثبت جهاني شهر يزد در سازمان يونسكو و افزايش حضور توريست‌ها در اين استان، حوزه علميه يزد نيز به عنوان يكي از متوليان امور فرهنگي نسبت به برگزاري دوره‌ آموزشي زبان‌هاي خارجي اقدام مي‌نمايد.

حجه‌الاسلام سيدجمال‌الدين نجم‌الهدي اظهار داشت: با ثبت جهاني يزد، فرصت‌ها و تهديدهايي پيش‌روي مردم قرار گرفته است كه حوزه علميه نيز به سهم خود برنامه‌هايي در راستاي استفاده هرچه بيشتر از فرصت‌ها و دفع تهديدها در نظر گرفته است.

وي افزود: سعي نموده‌ايم تا با تدوين برنامه‌هاي مختلف نقش موثري را در همين زمينه ايفا نماييم و در اين راستا يكي از اقدامات اساسي و مدنظر، برگزاري دوره زبان‌هاي خارجي بوده است.

مدير امور بين‌الملل حوزه علميه استان يزد با توجه به بررسي‌ ميزان حضور گردشگران خارجي در استان ادامه داد: با بررسي‌هايي كه صورت پذيرفت متوجه شديم سه زبان انگليسي، اسپانيولي و چيني بيشترين كاربرد را بين توريست‌ها دارد و به همين دليل در اولين مرحله مقرر گرديد نسبت به برگزاري كلاس‌هاي آموزشي اين سه زبان اقدام نماييم.

حجه‌الاسلام سيدجمال‌الدين نجم‌الهدي تخفيف ويژه هزينه، معرفي به معاونت امور بين‌الملل جهت اعزام به خارج از كشور و اولويت برنامه‌هاي بين‌المللي حوزه علميه را از مزاياي اين دوره برشمرد.

علاقمندان مي‌توانند تا پايان ارديبهشت‌ماه با مراجعه به معاونت تهذيب مدارس علميه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمايند.

از اساتید حوزه علميه استان يزد تجليل شد
تصاوير / تجليل از اساتید حوزه علميه استان يزد
مدارس علمیه یزد