از اساتید حوزه علميه استان يزد تجليل شد

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، از اساتيد حوزه علميه استان يزد تجليل به عمل آمد.

همزمان با سالروز شهادت آيت‌الله مطهري و هفته معلم، مدير و معاونين حوزه علميه استان يزد با حضور در منازل اساتيد اين حوزه،از تلاش های خالصانه آنها در عرصه تربیت طلاب توانمند تقدير نمودند.

مدير و معاونين حوزه علميه استان يزد در اين ديدارها كه در 4 گروه صورت پذيرفت، بر نقش اساسي خانواده های طلاب و اساتید در موفقیت های آنها تأكيد نمودند و از همراهي اين عزيزان كه در رشد و تعالي اساتید و طلاب نقش مهمي را ايفا مي‌نمايند تقدير نمودند.

در اين بازديدها حجت الاسلام والمسلمین شمس با اشاره به الگوگیری آحاد جامعه از زندگی طلبگی، تاکید کرد: خانه هر طلبه یک قرارگاه عبادی، علمی و جهادی برای اسلام است و باید ایمان، تقوا، بصیرت، اخلاق و صمیمیت در آن موج بزند.

مدیر حوزه علمیه یزد بزرگ‌ترین خدمت را خدمت به جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: طلاب و روحانیون زندگی خود را وقف خدمت به دین و مردم کرده اند و در این بین نمی توان از نقش ارزنده خانواده های آنان چشم پوشی کرد.

اساتید حوزه علميه استان يزد نیز با تقدیر از مدیر و معاونان حوزه استان یزد بابت ارج نهادن به مقام شامخ معلم، مسائل و مشکلات خود را با آنان در میان گذاشتند.

دسته بندی: اخبار, اخبار حوزوي
گردهمایی بزرگ «طلایه داران تبلیغ» در یزد برگزار می شود
آغاز ثبت‌نام دوره‌ آموزشي زبان‌هاي خارجي در حوزه علميه استان يزد + پوستر
مدارس علمیه یزد