بیانیه مديريت حوزه علميه استان يزد در پي ترور ناجوانمردانه طلبه همدانی

در پي ترور ناجوانمردانه طلبه همداني حجت الاسلام والمسلمین مصطفی قاسمی، مديريت حوزه علميه استان يزد طي بيانيه‌اي اين جنايت بزدلانه را محكوم نمود.

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ ﴿سوره آل عمران/۱۶۹﴾

سلام بر حماسه سازان همیشه جاوید روحانیت که رساله علمیه و عملیه خود را به دم شهادت و مرکب خون نوشته اند. امام خمینی(ره)

 

تاریخ بشریت پر است از مظلومیت یاران اردوگاه توحید که پیوسته درخت حقیقت را با خون خود آبیاری کرده اند و با تقدیم جان ارزشمند خود نقاب از چهره کریه مزدوران ابلیس برداشته اند.

در روزهایی که شاهد فداکاری و از خودگذشتگی سلسله جلیله روحانیت در استان های سیل زده هستیم و این قشر پاک باخته با تمام توان خود و در نهایت تواضع در حال خدمت رسانی بی وقفه و خالصانه به هموطنان شیعه و اهل سنت خود هستند وابستگان جبهه کفر و نفاق جنايتي ديگر را رقم زده، یکی از سربازان پاک باخته حضرت ولی عصر ارواحنا فداء یعنی حجت الاسلام والمسلمین شهید مصطفی قاسمی را به شهادت رسانده و محاسن شریف این شهید مدافع مکتب را به خون سرش آغشته نمودند.

از طرف دیگر شاهد جنایت بی سابقه رژیم سفاک و جنایتکار آل سعود کسرالله امثالهم در اعدام ۳۷ نفر از افراد بی گناه که طبق اطلاع تعدادی از آنان نیز از روحانیون مظلوم بوده اند هستیم.

مديريت حوزه علميه استان يزد شهادت این روحانی عزیز را به پیشگاه مقدس آقا امام زمان(عج)، مقام معظم رهیری(مدظله)، جامعه روحانیت و خانواده این عزیز از دست تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام مي‌دارد تا آخرین قطره خون، راه شهیدان گلگون کفن را ادامه داده و از انقلاب اسلامی و رهبری معظم قاطعانه حمایت خواهد نمود.

همچنين لازم است تا مسئولین مربوطه با هوشیاری و برنامه ریزی از تکرار چنین جنایاتی كه فضاي مجازي رها شده نيز از يكي عوامل آن است پیشگیری نمایند.

دسته بندی: اخبار, اخبار عمومي
اعزام طلاب و روحانيون جهادي تبليغي به همراه اقلام ضروري به مناطق سيل‌زده خوزستان
ديدار مدير حوزه علميه استان يزد با آيت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری
مدارس علمیه یزد