تعداد مطالب 1742

فاز اول سامانه (مفتاح نت) حوزه علمیه استان یزدراه اندازی شد / سیستم یکپارچه سازی ثبت نام و دریافت وعده غذایی مدارس یزد

  • کد خبر : 15816
فاز اول سامانه (مفتاح نت) حوزه علمیه استان یزدراه اندازی شد / سیستم یکپارچه سازی ثبت نام و دریافت وعده غذایی مدارس یزد
حوزه علمیه یزد/ فاز اول (مفتاح نت) سامانه خدمات به طلاب حوزه علمیه استان یزد، ٢٨ آبان‌ماه آماده بهره برداری می شود.

به گزارش واحد رسانه حوزه علمیه یزد، سامانه “مفتاح نت” حوزه علمیه استان یزد با موضوع خدمت رسانی به طلاب حوزه علمیه استان، طراحی و راه اندازی شد.
احمد مُکَرَّمت یزدی عضو تیم رسانه ای حوزه علمیه یزد شاخه انفورماتیک، عنوان کرد: همراه با راه اندای سامانه “مفتاح نت” اولین فاز آن، بخش یکپارچه سازی اطعام طلاب مدارس علمیه شهر یزد نیز آماده بهره برداری می باشد.
وی با اشاره به این مطلب که تا به امروز بعضی از مدارس از فرم نگارهای خارجی استفاده میکردند، افزود: استفاده از فضاهای خارجی در این عرصه موجب می شود امنیت اطلاعاتی طلاب به طور جدی به خطر بیافتد که با راه اندازی سامانه “مفتاح نت” این مشکل به طور کلی برطرف شده است.
مُکَرَّمت یزدی گفت: فاز اول سامانه “مفتاح نت” موجب یکپارچگی، ایجاد نظم، حفظ امنیت اطلاعاتی و همچنین جلوگیری از اسراف خواهد بود.
وی در بیان ویژگی های فاز اول سامانه “مفتاح نت” حوزه علمیه استان یزد اظهار کرد: دسترسی طلاب به این سامانه جهت رزرو غذا بر اساس کد طلبگی می باشد که پیشتر با ارسال لیست توسط مدیریت مدارس علمیه شهر یزد به واحد رسانه و ثبت آن ممکن می گردد.
مُکَرمت یزدی در ادامه عنوان کرد: از اهداف طراحی این سامانه، مکانیزه کردن، غیرحضوری شدن و همچنین صرفه جویی و جلوگیری از اتلاف زمان بوده است.
وی در پایان اعلام کرد: فاز اول سامانه (مفتاح نت) آماده بوده و بلافاصله پس از ارسال اطلاعات توسط مدارس شهرستان، ٢٨ آبان‌ماه همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها مورد بهره برداری قرار می گیرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://heyazd.ir/?p=15816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.